خبرگزاری کار ایران

حسن نجاریان:

جشنواره تسنیم عامل توجه به فرهنگ قرآنی است

کد خبر : ۸۸۱۴۰

ذات جوان‌ها با رقابت میانه خوبی دارد و رقابتی بودن جشنواره تسنیم می‌تواند یک عامل انگیزشی خوب برای فیلم سازان جوان در جهت ارائه کار بهتر باشد.

ایلنا: حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در باره اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌ای در ترویج فرهنگ قرآنی گفت: جشنواره به تنهایی نمی‌تواند در زمینه رویکرد قرآنی پیدا کردن فیلم‌ها موثر باشد. برگزاری جشنواره تسنیم در حقیقت یک عامل توجه بخش به اهمیت و کارکردهای استفاده از مضامین قرآنی در فیلم سازی است.
به گزارش ایلنا، بازیگر ملکه با اشاره به جایگاه موثر فرهنگ قرآنی در تولیدات فیلم سازان جوان تاکید کرد: موقعی که جوان فیلم ساز متوجه بشود جشنواره‌ای با نگاهی تخصصی به فرهنگ قرآنی در سینما می‌پردازد و آثار مرتبط مورد نقد، بررسی و داوری قرار می‌گیرد تلاش می‌کند برود و در این عرصه با شناخت و ایمان قلبی فیلم سازی کند.
نجاریان با اشاره به این مسئله که رقابت برای جوان‌ها سازنده است افزود: ذات جوان‌ها با رقابت میانه خوبی دارد و رقابتی بودن جشنواره تسنیم می‌تواند یک عامل انگیزشی خوب برای فیلم سازان جوان در جهت ارائه کار بهتر باشد.
دومین جشنواره ملی تسنیم – آیات قرآنی- توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز