خبرگزاری کار ایران

بازی‌های مستقل در جشنواره گیم تهران جداگانه داوری می‌شود

کد خبر : ۸۹۳۸۱

بازی‌های رسیده به جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در دوره سوم در بخش‌های مختلف همچون بازی بزرگ، آنلاین و کژوال، در قالب بازی‌های مستقل و حمایت شده تقسیم بندی می‌شود.

ایلنا: قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بازی‌های مستقل در سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای جدا از بازی‌های حمایتی، مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.
به گزارش ایلنا، محمد بیطرف با یادآوری اینکه بخش مستقل مورد توجه ویژه در سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای است، افزود: جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در دوره‌های قبل در بخشی بنام بازی‌های مستقل، میزبان آثار تولیدکنندگان مستقل در بخش‌های مختلف بود.
وی یادآور شد: امسال این طبقه بندی در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای وجود ندارد و این مهم موجب شده، برخی بازی سازان مستقل به این امر اعتراض کرده و اینگونه تصور کنند که بخش بازی‌های مستقل از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای حذف شده است.
قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: نیت ما حذف بخش بازی سازان مستقل از جشنواره سوم بازی‌های رایانه‌ای نبوده و تلاش کردیم امسال بازی‌های مستقل در کنار یکدیگر در هر بخش مورد داوری قرار گیرد.
بیطرف توضیح داد: بازی‌های رسیده به جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در دوره سوم در بخش‌های مختلف همچون بازی بزرگ، آنلاین و کژوال، در قالب بازی‌های مستقل و حمایت شده تقسیم بندی و هر گروه از این بازی‌ها بصورت جداگانه و در قیاس با یکدیگر داوری خواهد شد.
وی گفت: به عنوان نمونه در بخش بازی‌های کژوال، بازی‌های مستقل نسبت به یکدیگر داوری شده و بازی‌هایی که از حمایت برخوردار بوده‌اند نیز هر یک جداگانه بررسی خواهد شد.
قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: بازی‌های مستقل در هر بخش از جشنواره نسبت به یکدیگر داوری خواهند شد زیرا داوری یک بازی مستقل در کنار یک بازی بزرگ دارای حمایت‌های ویژه از اساس اشتباه است از اینرو بازی‌های مستقل و حمایت شده جداگانه داوری خواهند شد.
بیطرف تاکید کرد: امسال توجه ما به بازی‌های مستقل بیشتر و جدی‌تر است و نگاه ما در بخش بازی‌های مستقل در جشنواره امسال قطعا عمیق‌تر خواهد بود.
سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای ۲۲ تا ۲۶ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز