خبرگزاری کار ایران

سرنوشت دفتر انجمن تئاتر آزاد همچنان نامشخص است

asdasd

مسافر آستانه می‌گوید: امیدوارم این بی‌مهری كه توسط شهرداری منطقه‌یازده به انجمن شد، با حمایت حداقلی شهرداری تهران درخصوص پیدا كردن محلی برای استقرار دفتر این انجمن پایان بگیرد تا گروه با آسودگی به كار خود ادامه دهد.

ایلنا: دفتر انجمن تئاتر آزاد از تاریخ 11مردادماه توسط شهرداری منطقه یازده تهران تعطیل شد و این گروه همچنان نتوانسته محل مشخصی برای استقرار فعالیت‌های اداری خود پیدا كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مسافر آستانه ضمن تایید خبر بلاتكلیفی انجمن تئاتر آزاد، گفت: هنوز هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته، اما آقای جعفری از طرف این انجمن پی‌گیر هستند.

وی ادامه داد: همزمان با دكتر سرسنگی مدیریت خانه هنرمندان ایران و آقای ایازی معاون اجتماعی شهردار تهران درحال گفتگو هستیم تا این مسئله برطرف شود.

آستانه ضمن اشاره به این مطلب كه فعالیت‌های گروه‌های انجمن همچنان درحال پی‌گیری است، بیان كرد: در كنار فعالیت‌های نمایشی هنرمندان تئاتر آزاد مسائل بیمه‌ای اعضا كه پیش از بسته شدن دفتر درحال رسیدگی بود همچنان در دستور كار قرار دارد و از آن غافل نشده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه انجمن با بیان اینكه نداشتن محل استقرار فعالیت‌های اداری مشكلاتی به‌وجود آورده است، افزود: انجمن تئاتر آزاد ازجمله هنرمندانی هستند كه بدون هیچ حمایتی فعالیت می‌كنند و به خصوص از نظر مادی ایستاده بر هویت شخصی خود ادامه مسیر می‌دهند. امیدوارم این بی‌مهری كه توسط شهرداری منطقه‌یازده به انجمن شد، با حمایت حداقلی شهرداری تهران درخصوص پیدا كردن محلی برای استقرار دفتر این انجمن پایان بگیرد تا گروه با آسودگی به كار خود ادامه دهد.

این درحالی است كه صباح‌كوهی عضو هیئت مدیره این انجمن پیش از این در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفته بود، شهردار تهران شخصا به گروه قول داده‌اند فرصت داده می‌شود تا محلی برای استقرار انجمن پیدا كنند اما برخلاف وعده عمل شد. استاد محمد نایب رئیس نیز در صحبتی كه با رسانه‌ها داشتند گفتند آقای قالیباف دستور رسیدگی به این موضوع را صادر كرده است و مشكل برطرف خواهد شد، اما سردرگمی انجمن تئاتر آزاد همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز