خبرگزاری کار ایران

واکنش اسعدیان به تجمع امروز مقابل ارشاد:

تجمع امروز درمقابل وزارت ارشاد نشان داد که خانه سینما کجاست

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۷

امروز باید از جواد شمقدری و حبیب اله کاسه ساز برای برپایی این اجتماع در مقابل وزارت ارشاد تشکر کنم. فکر می‌کنم هر بیننده و هر شنونده‌ای که اجتماع امروز دیده باشد برای وی کفایت می‌کند که قبول کند خانه سینما کجاست و صاحبان آنها چه کسانی هستند.

ایلنا: تجمع امروز در مقابل وزارت ارشاد نشان داد که خانه سینما کجاست و صاحبان آنها چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایون اسعدیان(رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران) با اشاره به تجمع امروز گروهی از صنوف قانونی شده ارشاد در مقابل وزارت ارشاد گفت: همانطور که پیش از این در برنامه هفت سینمایی از حضور محمدحسین فرحبخش تشکر کردم و گفتم که حرف‌های ایشان کار ما را راحت کرده است و به نوعی اثبات حقانیت ما است امروز نیز باید تشکر کنم.

وی ادامه داد: امروز باید از جواد شمقدری و حبیب اله کاسه ساز برای برپایی این اجتماع در مقابل وزارت ارشاد تشکر کنم و فکر می‌کنم هر بیننده و هر شنونده‌ای که اجتماع امروز را دیده باشد، برای وی کفایت می‌کند که قبول کند خانه سینما کجاست و صاحبان آنها چه کسانی هستند.

اسعدیان ادامه داد: با اجتماع امروز گروهی در مقابل وزارت ارشاد کار ما راحتتر شد و حقانیت ما ثابت شد.

به گزارش ایلنا، هرچند امروز در اجتماع تعدادی از صنوف قانونی شده سینما در مقابل وزارت ارشاد بعضی پلاکاردها و شعارها علیه اسعدیان بود اما وی نخواست که پاسخی به این شعارها بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز