خبرگزاری کار ایران

توحیدی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

تفاهم‌نامه 13 تیر را اجرا و مجمع عمومی 6 مرداد را برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۰

کلیات اساسنامه به تصویب 26 صنف خانه‌سینما رسیده است/ از ارشاد تقاضا داریم ناظران جدیدی را برای مجمع عمومی 6 مرداد معرفی کند/ تلاش داریم قبل از برگزاری مجمع عمومی، صنوف برای ارائه اسناد خود به ارشاد اقدام کنند.

ایلنا: محمود احمدی نژاد(رئیس جمهور) شب گذشته(30 تیرماه) در پی تقاضای جعفری جوزانی به وی اعلام کرد؛ خانه سینما مکانی غیردولتی و صنفی است و برای حل مشکلات آن باید تفاهم‌نامه 13 تیرماه که بین نمایندگان خانه سینما و سازمان سینمایی در حضور وی منعقد شده، عملی شود.

فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به این نامه گفت: ابتدا باید از نامه رئیس جمهور و حسن توجه ایشان و تاکید مجددشان بر تفاهم نامه 13 تیرماه تشکر کنم.

وی ادامه داد: نمایندگان خانه‌سینما در راستای این دستور به بخشی از مفاد آن تفاهم‌نامه عمل کردند و به دنبال آن هستند تا مجمع عمومی 6 مرداد ماه را برگزار کنند.

توحیدی ادامه داد: ما تمامی بندهای ‌آن تفاهم نامه را اجرا می‌کنیم به همین دلیل فراخوان برای شرکت در مجمع منتشر شده است و کلیات اساسنامه نیز به تصویب 26 صنف خانه‌سینما رسیده و مکان و زمان مجمع عمومی نیز اعلام شده است.

وی درباره بندی از تفاهم نامه که تاکید دارد صنوف باید تا زمان برگزاری مجمع اسناد خود را برای قانونی شدن به ارشاد اعلام کنند، گفت: زمانی که ما اعلام کردیم به تمام بندهای تفاهم نامه عمل می‌کنیم؛ یکی از بندها نیز همین است و تلاش داریم تا قبل از برگزاری مجمع عمومی، صنوف برای ارائه اسناد خود به ارشاد هرچه سریعتر تلاش کنند.

وی درباره حضور ناظران ارشاد در مجمع عمومی 6 مرداد گفت: از آنجایی که ناظرینی که پیش از این معرفی شده بودند؛ نقش مهمی در برگزاری یک جلسه دیگر در 19 تیرماه داشتند و با رفتار خود از دایره بی‌طرفی خارج شدند. از ارشاد تقاضا داریم که ناظران دیگری را معرفی کند.

توحیدی تاکید کرد: کلیات اساسنامه هیات هفت نفره به تصویب صنوف خانه سینما رسیده است و مجمع عمومی در تاریخ 6 مرداد برای بررسی و تصویب تمامی بندهای اساسنامه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز