خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری سریال شاهگوش مطرح شد:

امامی: روزهای خوب بازار برای شبکه نمایش خانگی تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۵

جوانروح: امروز سینمای ما مشتری مدار شده است/ تنابنده: نقش من در سریال شاهگوش فقط شبیه خواننده آنسوی آبهاست و هیچ ارتباطی به شخصیت سریال ندارد.

ایلنا: تهیه‌کننده مجموعه شاه‌گوش معتقد است؛ چهار عامل: عدم اطمینان مردم، محتوای ضعیف کارها، ارتباط ناصحیح با رسانه‌ها و مباحث اقتصادی باعث شده است که امروز شبکه نمایش خانگی ضعیف شود و استقبال از آن کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد امامی که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود؛ با اشاره به روند ساخت این سریال گفت:‌ ما پیش از ساخت این سریال به مدت 3 سال در شبکه نمایش خانگی فعال بودیم و با مجموعه تصویرگستر پاسارگاد سعی کردیم که در این شبکه بتوانیم آثار خوبی را ارائه کنیم و مخاطبین را راضی کنیم.

وی ادامه داد: امروز ما بزرگترین شبکه مویرگی توزیع و همچنین تولید لوح فشرده را داریم و با ساخت این سریال نیز می‌خواستیم در تولید محتوا و یک اثر فرهنگی نقش خود را ایفا کنیم و حلقه‌ی عرضه آثار در شبکه نمایش خانگی را تکمیل کنیم.

امامی با اشاره به اینکه امروز دیگر شبکه نمایش خانگی مانند سال‌های گذشته مورد استقبال نیست، گفت: ما در شبکه نمایش خانگی این روزهای خوب بازار را از دست داده‌ایم و دیگر تیراژ اثری به یک میلیون نمی‌رسد و امروز بالاترین تیراژ برای یک اثر پرمخاطب نهایت 200 هزار نسخه است.

تهیه‌کننده سریال شاهگوش با اشاره به عوامل افت مخاطب در شبکه نمایش خانگی گفت: عدم اطمینان مردم به آثار ارائه شده که به دلیل محتوای ضعیف کارها و همچنین ارتباط ضعیف سازندگان مجموعه‌ها و آثار با رسانه‌ها در کنار بحث اقتصادی باعث شده است تا آثار شبکه نمایش خانگی و لوح فشرده از سبد کالایی مردم خارج شود.

وی ادامه داد: بحث اقتصادی یکی از مهمترین اصل‌ها در شبکه نمایش خانگی است زیرا امروز مباحث اقتصادی باعث می‌شود که مردم کمتر لوح فشرده تهیه کنند.

امامی تاکید کرد: با این حال ما در ساخت این سریال قصد داریم به تمام تعهدات خود عمل کنیم و از امروز زمان عرضه و پخش این سریال را به صورت مشخص تعیین کرده‌ایم و براساس این کار ما 17 مهرماه اولین قسمت این سریال عرضه می‌شود و تا پایان سال 12 قسمت به صورت منظم عرضه خواهد شد.

مهران برومند تهیه کننده دیگر سریال شاهگوش نیز گفت: شبکه نمایش خانگی شبکه نوپایی است و اینکه ما توانستیم داوود میرباقری را برای حضور در این شبکه و تولید جدیدترین کارش در شبکه ویدیو رسانه راضی کنیم جای خوشحالی دارد زیرا راضی کردن ایشان بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: میرباقری زمانی که به این نتیجه رسید که می‌تواند درشبکه نمایش خانگی با تولید یک اثر سطح سلیقه مخاطب و سطح آثار عرضه شده را ارتقا دهد قبول کرد تا در شبکه نمایش خانگی فعالیت کند.

عظیم جوانروح(مدیرفیلمبرداری این سریال) نیز گفت: من بعداز مختار فیلمنامه‌های زیادی به دستم می‌رسید اما به دلیل شرایط جسمی و سنم دیگر نمی‌توانستم مانند مختار فعالیت کنم اما پیشنهاد این مجموعه باعث شد که من دوباره همکاری خود را با میرباقری از سر بگیرم.

وی با اشاره به وضعیت امروز سینما و تلویزیون گفت: امروز سینمای ما وارد برهه‌ای شده که مشتری مدار شده است و توجه به این امر برای سازندگان آثار بسیار مهم است.

سیروس گرجستانی(یکی از بازیگران سریال) نیز در رابطه با همکاری خود با میرباقری گفت: من با میرباقری رفیقم اما این رفاقت هرگز برای این نبوده که بخواهم از وی نقشی بگیرم به همین دلیل من در بیشتر کارهای میرباقری نقشی کوتاه و در حد چند فریم دارم.

فرهاد اصلانی(بازیگر دیگر این سریال) نیز گفت: این سریال چهارمین همکاری من با میرباقری است من در سریال مختارنامه با وی همکار بودم و امروز اگر این جا هستم برای انجام وظیفه آمدم.

طناز طباطبایی(بازیگر سریال) نیز گفت: من به این قائل نیستم که یک بازیگر باید حتما در سریال حضور داشته باشد و یا اینکه صرفا در یک اثر سینمایی کار کند بلکه معتقدم انتخاب اثر به کیفیت آن بستگی دارد.

وی با اشاره با همکاری خود با داوود میرباقری گفت: من از زمانی که سریال امام علی(ع) پخش می‌شد و از دوران کودکی یکی از رویاهایم این بود که با داوود میرباقری همکاری کنم همانگونه که امروز همکاری کردن با بقیه بازیگران این سریال نیز برای من یک رویا است.

محسن تنابنده نیز گفت: خوشحالم که در این مجموعه با میرباقری کار می‌کنم البته پیش از این دوست داشتم که در سریال مختارنامه حضور داشته باشم و با میرباقری همکاری کنم اما امروز بازخوشحالم که از من برای این کار دعوت کرده‌اند.

تنابنده افزود: امروز من می‌توانم به راحتی چشم و گوش خودم را ببندم و خودم را در اختیار میرباقری بگذارم.

وی با اشاره به عکسی که از وی در بعضی رسانه‌ها منتشر شده و در آن عکس وی شبیه یکی از خوانندگان خارج از کشور است؛ گفت: من در این سریال چند نقش بازی می‌کنم و یکی از نقش‌ها نقش خواننده‌ای است که در مجالس فعالیت می‌کند و از آنجا که می‌خواهد راحتتر در این مجالس فعالیت کند خودش را شبیه آن آقایی کرده است که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی آمده است ولی این نقش خود آن شخصیت نیست.

در این نشست رسول نجفیان و مرجانه گلچین نیز درباره نقش‌های خود در سریال صحبت کردند ضمن آنکه رسول نجفیان به عنوان مشاور کارگردان درباره نقش اکبرعبدی که در نشست حاضر نبود نیز توضیح داد.

ساخت سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی مهران برومند و سیدمحمد امامی و باحضور بازیگرانی همچون اکبر عبدی، فرهاد اصلانی،‌ مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست،‌ احمد مهران فر، طناز طباطبایی، رسول نجفیان، حامد میرباقری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، مصطفی طاری، علی فتعلی، جواد زیتونی، حسن سرچاهی و سیروس گرجستانی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و قرار است اولین قسمت آن 17 مهرماه در این شبکه عرضه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز