خبرگزاری کار ایران

پوستر «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» رونمایی شد

کد خبر : ۹۱۸۹۸

نویسندگی فیلمنامه «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»محمد هادی را کریمی خود برعهده داشته و تهیه‌کنندگی کار برعهده علی لدنی بوده است.

ایلنا: نخستین پوسترهای فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در این پوسترها که توسط احسان برآبادی طراحی شده هنگامه قاضیانی بازیگر اصلی فیلم را در مرکزیت تصویر می‌بینیم. پوسترهای اولیه «بشارت...» با متن انگلیسی و جهت اکران خارجی آن طراحی شده‌اند.

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» که نگاهی انتقادی پیرامون مقوله عرفانهای کاذب را به تصویر می‌کشد داستان یک مشاور مذهبی زن است که با حضور در یک دبیرستان دخترانه می‌کوشد با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و آنها را از درگیری در فرقه‌های انحرافی بازدارد.

به جز هنگامه قاضیانی که نقش اصلی فیلم را ایفا کرده بازیگرانی مانند مهدی احمدی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان، ساعد سهیلی، خاطره اسدی، احمد ساعتچیان، شهرزاد كمال زاده، ملیسا مهربان، الناز بهمن زاده، شیما نیك پور، معصومه قاسمی و دكتر بیژن شكرریز نیز در «بشارت..» ایفای نقش کرده اند. حمید فرخ نژاد، نیكی كریمی و بیتا فرهی هم در این فیلم حضورهای کوتاهی داشته‌اند.

نویسندگی فیلمنامه «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» محمد هادی را کریمی خود برعهده داشته و تهیه کنندگی کار برعهده علی لدنی بوده است.

پخش «بشارت...» برعهده رسانه فیلمسازان مولود بوده و مهرماه روی پرده خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز