خبرگزاری کار ایران

«سیزده ۵۹» در شبکه‌های تلوزیونی خارجی پخش می‌شود

کد خبر : ۹۴۵۰۲

تاکنون شبکه‌های تلویزیونی کشورهای مختلفی چون؛ ترکیه، افغانستان، تاجیکستان و... درخواست خرید و نمایش فیلم «سیزده ۵۹» را دادند.

ایلنا: فیلم «سیزده ۵۹» به کارگردانی سامان سالور وارد مذاکره برای پخش درشبکه‌های تلویزیونی کشورهای همسایه شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، محمد سلطانی مسئول امور بین‌الملل این فیلم سینمایی گفت: مسئولان چندین شبکه تلویزیونی درخواست خرید و نمایش این فیلم را در شبکه‌های خود داده‌اند و هم اکنون در حال بررسی این درخواست‌ها جهت انعقاد قرارداد برای فروش و پخش در شبکه‌های تلویزیونی مختلف هستیم.
وی ادامه داد: تاکنون شبکه‌های تلویزیونی کشورهای مختلفی چون؛ ترکیه، افغانستان، تاجیکستان و... درخواست خرید و نمایش فیلم «سیزده۵۹» را دادند.
فیلم «سیزده ۵۹» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است و در رابطه با یک جانباز است که حدود بیست سال در کما می‌باشد و بعد از این مدت طولانی قرار است به هوش بیاید، این فیلم در رابطه با مشکلات جانبازان می‌باشد.
در این فیلم پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، صابر ابر، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد، مسعود اسلامی بازی می‌کنند.
فیلم «سیزده۵۹» در تیر ماه سال ۱۳۹۰ به اکران عمومی در آمد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز