خبرگزاری کار ایران

هیات انتخاب و داوری جشنواره میلاد سرخ معرفی شدند

کد خبر : ۹۵۷۱۷

بهمن حبشی، پناه برخدا رضایی، رضا درستکار، نقی نعمتی و حسن قهرمانی؛ ۴۳۸ فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره میلادسرخ را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

ایلنا: طی حکمی از سوی مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اعضای هیات انتخاب و داوری دومین جشنواره «میلادسرخ» اردبیل معرفی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره میلادسرخ، بهمن حبشی (مدیر فرهنگی)، پناه برخدا رضایی (کارگردان سینما)، رضا درستکار (منتقد سینما و مستندساز)، نقی نعمتی (نویسنده و کارگردان سینما) و حسن قهرمانی (مستندساز) ۴۳۸ فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره «میلادسرخ» را مورد بازبینی قرار داده و فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره را در چهار گروه فیلم‌های سینمایی ویدیوئی، فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه داستانی و فیلم‌های انیمیشن، انتخاب و معرفی خواهند کرد.
ستاد برگزاری دومین جشنواره میلادسرخ، فیلم‌های مرتبط با سُنن ائمه معصومین و امامزادگان (ع) بویژه حضرت امام حسین (ع) در چهار محور شامل: سیر و سلوک؛ جشن و اعیاد و مجالس؛ پاسداشت و سوگ؛ رهروان (یادبود شهدا و صالحان) را با رای نهایی این گروه، انتخاب و به معرض نمایش درخواهد آورد. ضمن اینکه اعضای هیات انتخاب جشنواره «میلاد سرخ»، داوری این آثار را نیز برعهده خواهند داشت.
«مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» سازمان امور سینمایی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دومین جشنواره سراسری «میلاد سرخ» را طی روزهای ۵ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۲ در شهر اردبیل برگزار خواهند کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز