خبرگزاری کار ایران

شش پژوهشگر بر‌تر کنفرانس افق نو انتخاب می‌شوند

کد خبر : ۹۷۵۰۵

مهلت نهایی برای ارسال مقالات به دومین کنفرانس افق نو پنجم شهریور سالجاری اعلام شده است. این کنفرانس طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ در سالن زرین هتل آزادی برگزار خواهد شد.

ایلنا: شش پژوهشگر بر‌تر در دومین کنفرانس پژوهشگران و فیلمسازان مستقل جهان در تهران انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس به میزبانی تهران با حضور پژوهشگران و متفکرین سینمایی کشورهای مختلف شهریورماه آینده با محوریت موضوعاتی چون: «جنبش وال استریت»، «بیداری اسلامی»، «بیداری جهانی»، «نقش لابی‌های در بحران کنونی آمریکا و اروپا»، «قدرت و نفوذ لابی‌های در غرب»، «بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا»، «مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی»، «جنبش‌های ضد جنگ»، «اسلام هراسی و ایران هراسی»، «جهان مدرن و عدالت پایدار»، «جهانی به دور از تروریسم و سلاح‌های هسته‌ای»، «جریان‌های تکفیری و تروریستی»، «فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی»، «هالیوود،»، «به تصویر کشاندن شیطان»، «خشونت»، «تروریسم در هالیوود»، «۱۱ سپتامبر و هالیوود» به دبیری غلامرضا منتظمی از ۱۲ تا ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل جوایز عناوین مقالات بر‌تر دومین کنفرانس بین المللی فیلمسازان و پژوهشگران سینمایی مستقل را به این ترتیب معرفی کرد:
- نفر اول ۴ (چهار) سکه تمام بهار آزادی
- نفر دوم ۳ (سه) سکه بهار آزادی
- نفر سوم ۲ سکه بهار آزادی
- نفر چهارم ۱ سکه بهار آزادی
- نفر پنجم نیم سکه بهار آزادی
- نفر ششم نیم سکه بهار آزادی
بعد از بررسی مقاله‌ها، منتخب بهترین آثار معرفی و جوایز به برگزیدگان اهدا خواهد شد. از میان مقالات منتخب شش عنوان مقاله به عنوان مقالات بر‌تر از سوی هیات علمی و داوری کنفرانس برگزیده خواهند شد. مقالات بر‌تر در کتاب ویژه کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

مهلت نهایی برای ارسال مقالات پنجم شهریور سالجاری اعلام شده است. این کنفرانس طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ در سالن زرین هتل آزادی برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کنفرانس «افق نو» می‌توانند فرم شرکت در کنفرانس را تکمیل و به همراه خلاصه‌ای از مقالهٔ خود در حدود۶۰۰ کلمه به آدرس صندوق الکترونیکی protocol@newhorizon. ir ایمیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز