خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای،

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شهادت حیدری و باغبانی را تسلیت گفت

کد خبر : ۹۹۰۹۰

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضمن ابراز انزجار از اقدام اخیر گروه‌های تروریستی سوریه در به شهادت رساندن «هادی باغبانی» و «اسماعیل حیدری» مستندسازان ایرانی شهادت آنان تبریک و تسلیت گفت.

 ایلنا:مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور ضمن محکوم کردن اقدام اخیر تروریست‌های سوری در به شهادت رساندن دو مستندساز ایرانی، بر عزم مستندسازان آزاداندیش ایران اسلامی در به تصویر کشیدن حقایق جنگ داخلی سوریه تاکید کرد.


 به گزارش ایلنا متن  این بیانیه بدین شرح است:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضمن ابراز انزجار از اقدام اخیر گروه‌های تروریستی سوریه در به شهادت رساندن «هادی باغبانی» و «اسماعیل حیدری» مستندسازان ایرانی که تنها در پیِ ثبت مقاومت و حقیقت در جنگ داخلی سوریه بودند، شهادت آنان را به خانواده محترم این دو شهید و جامعه مستندسازان کشور تبریک و تسلیت می‌گوید.


این «مرکز» همپا با مستندسازان آزاداندیش و حقیقت جو ایران اسلامی، بر ادامه تلاش در ثبت وقایع و حقایق رزم جبهه مقاومت سوریه در مقابله با اقدامات جنایتکارانه تروریست‌های سلفی این کشور تاکید کرده و اشعار می‌دارد که تولید مستند بلند «آه، زینب، آه» ساخته حسن کاربخش که در آخرین مراحل فنی تولید قرار داشته و بزودی ادامه نمایش خواهد شد، یکی از سیاست‌های مستندسازی این «مرکز» در به تصویرکشیدن واقعیات امروزی کشور دوست و برادر «سوریه» است که درگیر جنگ داخلی و مقابله با گروه‌های تکفیری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز