خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی کودک؛

هنرمندان زرتشتی در کنار سایر هنرمندان به كمك كودكان زلزله‌زده شتافتند

asdasd

اجرای نقالی و موسیقی توسط کودکان، فروش کارت پستالهای کودکان بدپرست، اجرای نمایش‌های برگزیده شاد کودکانه همچون کل کل حشرات به کارگردانی مریم سعادت از جمله برنامه‌هایی بودند كه در روز جهانی كودك مقابل تئاترشهر اجرا شدند.

ایلنا: شنبه (15 مهرماه) همزمان با روز جهانی کودک و در جشن عروسکها که مقابل مجموعه تئاترشهر برپا بود؛ جمعی از هنرمندان زرتشتی نیز به اجرای برنامه و کمک به کودکان زلزله زده پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در این جشن که شامل برگزاری کارگاه‌های نمایش خلاق، اجرای نقالی و موسیقی توسط کودکان، فروش کارت پستالهای کودکان بدپرست، اجرای نمایش‌های برگزیده شاد کودکانه همچون کل کل حشرات به کارگردانی مریم سعادت، کلاغ بلا، توپ طلا، آرش  از نسرین خنجری، جمع‌آوری عروسک برای کودکان زلزله‌زده و... بود؛ اسفندیار اختیاری (نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی) مدیران مدارس زرتشتی، و نسرین خنجری به عنوان یکی از نمایندگان این اقلیت مذهبی در کنار سایر هنرمندانٰ روز جهانی کودک را گرامی داشتند.

سید قاسم ناظمی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری، منیر صفی‌الدین رئیس صندوق حمایت از کودکان (یونیسف جهانی) و مدیر کل هنرهای نمایشی از جمله مدیرانی بودند که در این مراسم، حضور یافتند و برای همه کودکان جهان، آرزوی روزهای بدون جنگ و آرامش کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز