خبرگزاری کار ایران

«امروز هنوز تموم نشده» روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود

کد خبر : ۱۰۰۷۸۹

پخش برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی از امروز (شنبه) ساعت ۱۷ و به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

ایلنا: «امروز هنوز تموم نشده» با رضا رویگری از امروز روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، پخش برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی از امروز (شنبه) ساعت ۱۷ و به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

این برنامه قرار است از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پخش شود و در آن آیتم‌هایی چون «چای داغ با خاطرات»، «فالش و فولش»، «تب ۴۰ درجه»، «زندگی به سبک آسان»، «مد لباس ایرانی» و... برای پخش در آن در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه علی مرادی نیز اجرای این برنامه را برعهده دارد. مرادی در تلویزیون طی سال‌های گذشته به عنوان مجری حضور داشته و در عرصه بازیگری نیز در مجموعه تلویزیونی «فرات» و چندین فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده است. ضمن اینکه پخش آنونس‌های «امروز هنوز تموم نشده» از پنجشنبه هفته گذشته از شبکه اول سیما آغاز شده و در حال حاضر گروه اتاق فکر این برنامه نیز مشغول ضبط آیتم‌های هفته‌های آینده آن هستند.

طبق برنامه ریزی‌ها پخش برنامه تا اواخر سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در اولین قسمت از این برنامه رضا رویگری مه‌مان برنامه خواهد بود و همچنین یک کلیپی از وی قبل از حضورش روی آنتن پخش خواهد شد.

ارغوانی درباره حال و هوای این برنامه گفت: آیتم‌های مختلفی را برای پخش درنظر گرفته‌ایم. دعوت از مهمانان مختلف و مجله خبری ازجمله آیتم‌های اصلی است که در بخش مه‌مان، از هنرمندان سینما، تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه دعوت خواهیم کرد تا در برنامه حضور پیدا کنند. همچنین در بخش خبر خبرهای روز جامعه به زبان طنز بیان می‌شوند.

او درباره دیگر آیتم‌های اصلی «امروز هنوز تموم نشده» نیز گفت: «تب ۴۰ درجه» از دیگر بخش‌های اصلی این برنامه هستند که حرف‌های جدیدی را برای گفتن خواهند داشت. «تب ۴۰ درجه» به موضوعات روز جامعه می‌پردازد که در برخی اوقات به دغدغه اصلی مردم و البته جوانان تبدیل می‌شود.

به گفته ارغوانی، برنامه «با کی بریم سیزده بدر» نیز قرار است با اجرای عبدا... روا پنجشنبه‌ها از شبکه اول سیما بازپخش شود.

ارغوانی در ایام ماه مبارک رمضان به عنوان تهیه کننده برنامه تلویزیونی «شهر باران» را با اجرای کریم خودسیانی و شهریار ربانی روی آنتن شبکه یک داشت.

«امروز هنوز تموم نشده» به سفارش گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز