خبرگزاری کار ایران

«حیات الهی» شبکه سحر ادامه دارد

کد خبر : ۱۶۴۵۲

پخش سری جدید برنامه «حیات الهی»(سوالات شرعی) که به مسایل و ابهامات شرعی مخاطبان آذری زبان شبکه جهانی سحر پاسخ می‌دهد، روی آنتن این شبکه است.

ایلنا: پخش سری جدید برنامه «حیات الهی»(سوالات شرعی) روی آنتن شبکه سحر است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، این برنامه که تا پیش از این به تهیه کنندگی سیاوش اصغرزاده به روی آنتن سیمای آذری می‌رفت، به تهیه کنندگی نوروز پورمند تولید و پخش می‌شود.

پورمند تغییر کار‌شناس برنامه و اضافه شدن مجری به آن را از جمله تغییرات «حیات الهی» در سال جدید عنوان کرد و گفت: در سری جدید برنامه حجت الاسلام اصغر جدایی به عنوان مجری و حجت الاسلام علی احمدپور به عنوان کار‌شناس مذهبی حضور دارد.

وی هدف این برنامه را پاسخ به سوالات دینی، شرعی و فقهی مخاطبان آذری زبان شبکه سحر در اقصی نقاط جهان ذکر کرد و افزود: مخاطبان این برنامه سوالات خود را از طریق تلفن‌های پیغامگیر در باکو و تهران، تلفن‌های استودیوی پخش، آدرس الکترونیکی برنامه، شماره پیامک‌های اختصاص داده شده و صفحه اختصاصی سیمای آذری در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی مطرح کرده و جواب آن را دریافت می‌کنند.

پورمند در ادامه ضمن اشاره به اینکه دست اندرکاران برنامه «حیات الهی» علاوه بر اینکه پاسخ سوالات را در برنامه ارایه می‌کنند، پاسخ‌ها را از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به شخص سوال کننده نیز ارسال می‌کنند، اظهار کرد: این برنامه علاوه بر جذب بینندگانی از کشورهای حوزه مخاطبان آذری زبان از جمله جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، داغستان و کشورهای حوزه قفقاز، توانسته است بینندگان زیادی را نیز از کشورهای اروپایی و مصر به خود اختصاص دهد.

یونس نوعی به عنوان دستیار تهیه و ناصر اشک ریز حق نیز به عنوان تدوینگر، نوروز پورمند را در تهیه و تولید «حیات الهی» همراهی می‌کنند.

«حیات الهی» روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۸: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۳۰ دقیقه به صورت زنده از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز