خبرگزاری کار ایران

مدیر سیمای اردوی شبکه سحر، مدیر بر‌تر کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۸۰

مدیر سیمای اردوی شبکه جهانی سحر حائز عنوان مدیر بر‌تر کشوری از دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت شد.

ایلنا: داود اسکندری مدیر سرویس اردو زبان شبکه جهانی سحر، در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت به عنوان یکی از ۲۳ مدیر برجسته کشوری معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، عنوان تجربه مدیریتی ارایه شده از سوی اسکندری به این کنفرانس «توسعه کیفی و تحول ساختار برنامه سازی در سیمای اردوی شبکه جهانی سحر» است که به همراه ۱۹ طرح دیگر از رسانه ملی در دوره دهم کنفرانس بین المللی مدیریت شرکت داده شدند.

این تجربه مدیریتی در کنار ۷ طرح دیگر، از میان ۲۰ طرح ارسالی رسانه ملی، پذیرفته شد و در ‌‌نهایت در مراسم اختتامیه این کنفرانس در روز یازدهم دی ماه در محل سالن همایش رازی تقدیر شد.

داود اسکندری و ۴ تن دیگر از مدیران معاونت برونمرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در تهران، بیشترین مدیران برگزیده معرفی شده از سوی این کنفرانس در یکی از بخش‌های رسانه ملی را شامل شدند و به این ترتیب معاونت برونمرزی صدا و سیما، بالا‌ترین تعداد مدیران بر‌تر رسانه ملی در این کنفرانس را دارا بود.

در تجربه مدیریتی سیمای اردوی شبکه جهانی سحر به مواردی نظیرافزایش بازده، تولید بیشتر، کسب اعتبار حرفه‌ای در مقایسه با رقبا و بالا رفت میزان مخاطبان این رسانه برونمرزی - که هم اکنون روزانه ۸ ساعت از کانال ۲ شبکه جهانی سحر در حال پخش است - پس از اجرای طرح توسعه کیفی و تحول ساختار برنامه سازی پرداخته شده است.

اسکندری تهیه کننده تلویزیون و دانش آموخته مقطع کار‌شناسی ارشد رشته مردم‌شناسی است و پیش‌تر از این، از سوابق مدیریتی پخش و تولید شبکه جهانی سحر نیز بهره‌مند بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز