خبرگزاری کار ایران

جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) در رادیو تهران

کد خبر : ۳۹۹۷۲

به میمنت سالروز میلاد مبارک حضرت محمد (ص) شبکه رادیویی تهران چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶ با ویژه برنامه «نقش خاتم» این ایام را گرامی می‌دارد.

ایلنا: رضا ساکی، سردبیر و تهیه کننده ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) از پخش برنامه نقش خاتم خبر داد و افزود: به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام شبکه رادیویی تهران به صورت زنده، چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با ویژه برنامه نقش خاتم میلاد پیامبر (ص) را جشن می‌گیرد و در فضایی شاد و مفرح به تولد تا بعثت، از بعثت تا هجرت پیامبر اکرم (ص) می‌پردازد.
وی در ادامه با تاکید بر اهداف برنامه که روشنگری ارزش‌ها و تعلیمات مکتب متعالی اسلام در بین عموم مردم است، خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر پخش مولودی خوانی، موسیقی، نمایش و مسابقه به بررسی ابعاد شخصیتی و سیره پیامبر (ص)، اهمیت هجرت و نخستین اقدامات، رسالت و زمانداری، استقامت پیامبر (ص) و وحدت مسلمین با حضور کار‌شناسان مذهبی پرداخته می‌شود.
ساکی یادآور شد: از دیگر بخش‌های ولادت حضرت رسول اکرم (ص) نقل احادیث و روایات مختلف از میلاد مسعود نبی مکرم و تواشیح در مدح پیامبر (ص) و پخش سرود و آیات مرتبط با زندگانی آن حضرت است.
آوید بزرگی و فرزین رنجبر در نقش خاتم به اجرای برنامه می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز