خبرگزاری کار ایران

«برهان» امروز کلید می‌خورد

کد خبر : ۴۹۰۸۹

مجموعه آموزشی برهان درقالب بیست و شش قسمت 60 دقیقه‌ای برای پخش از ایام نوروز 91 از شبکه معارف و قرآن، شبکه یک سیما و شبکه‌های جام جم تهیه می‌شود.

ایلنا: ضبط مجموعه "برهان" به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا محمدی صبح امروز چهارشنبه (2 اسفند ماه) در تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این پروژه؛ مجموعه "برهان" به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا محمدی ساخته می‌شود.

این مجموعه آموزشی در قالب بیست و شش قسمت 60 دقیقه‌ای برای پخش از ایام نوروز 91 از شبکه معارف و قرآن، شبکه یک سیما و شبکه‌های جام جم تهیه می‌شود.

در مجموعه آموزشی"برهان" شانزده دانشجو دختر – پسر شبهات و سئوالات خود از دین اسلام را مطرح می‌کنند و در هر قسمت از این مجموعه که به صورت مستند داستانی و گفت وگو محور ساخته می‌شود بسیاری ازپرسشها و شبهات دینی مطرح و توسط علما و متخصصین فن دینی چون؛ حجة الاسلام والمسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت‌الاسلام و المسلمین باقرزاده و حجت‌الاسلام و المسلمین قنادی و دیگر استادان مطرح حوزه‌های علمیهپاسخ داده می‌شود.

مجموعه آموزشی"برهان" با بیست و نه محور؛ راز دین گرایی انسان و فواید دین گرایی در دین در دنیای امروز، زیارت و توسل در تشیع، علت سختگیرانه بودن احکام جزایی در اسلام، فلسفه حجاب، فلسفه برخی از احکام جزا، فلسفه ولایت فقیه، شرب خمر و دلایل حرمت آن، عرفان های نو پدید معنوی، نقد سکولاریسم، اعجاز قرآن، مزایای شیعه نسبت به سایر فرق اسلامی، روابط افراد اسلام، باستان گرایی و ملی گرایی، موسیقی، حدود و ثغور آزادی در اسلام و غرب، حکومت جهانی و مهدویت، نظام پاسخگویی اسلام به نیازهای معاصر، دلیل پشرفت جوامع دور از دین چیست؟، سیره پیامبر اکرم(ص)، معرفت شناسی، نماز، ربا، خمس، نمایش جذاب رزالت های انسانی، خانواده، اصول دین، دین و اخلاق، ایجاد تعاریف غیر واقع از ویژگی های خداوند مثل لطف و بخشش با هدف برطرف کردن شبهات از چهره مطهر دین اسلام تهیه و پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز