خبرگزاری کار ایران

مسابقه سخنرانی دانش آموزی بین جوانان هندی

کد خبر : ۵۴۴۲۰

سری دوم مسابقه «سخنرانی دانش آموزی» در سیمای اردوی شبکه سحر تولید شده و آماده پخش است.

ایلنا: برگزاری مسابقه «سخنرانی دانش آموزی» که نام دیگر آن «بزم سخن» است به تهیه کنندگی امیرعلی زینلی در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای در هند تولید شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، برنامه «سخنرانی دانش آموزی» براساس یک شیوه رایج در مدارس کشور هند که با ترغیب دانش آموزان به تحقیق، نگارش و سخنرانی درباره موضوعات مختلف در جمع‌های گوناگون و ایجاد زمینه رقابتی بین آن‌ها، سخنوری و بیان صحیح و تاثیرگذار در نوجوانان را تقویت می‌کند، طراحی و به تولید می‌رسد.

امیرعلی زینلی هدف از تولید این برنامه را ایجاد و تقویت بینش مذهبی، اجتماعی و سیاسی بین جوانان مسلمان منطقه شبه قاره عنوان کرد و گفت: تولید سری دوم این برنامه از اواخر فروردین ماه سال جاری شروع شد و اواسط بهمن ماه به پایان رسیده و تحویل شبکه شده است.

وی با اشاره به اینکه «سخنرانی دانش آموزی» به طرح موضوعات مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و خانوادگی می‌پردازد، افزود: این برنامه در فضای استودیویی و با حضور مجری، داور، شرکت کنندگان و حضار ساخته شده و مسایل و جریانات روز اجتماعی و سیاسی هند، جهان اسلام و دنیا را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهد.

اسد علی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و لسلی صدابردار و اشرف حنیف، ارشاد رحمان، موکش کومار، آنیل آرورا و کمال حسن تصویربرداران این برنامه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز