خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه یک سیما در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

شبكه یك از سریال‌های خارجی پرهیز می‌كند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۰

یکی از این مباحثی که در سریال معمای شاه مورد نقد قرار خواهد گرفت و اثرات آن در جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد وضعیت جشن‌های 2500 ساله و تبعات منفی این جشن است.

ایلنا: مهدی فرجی(مدیر شبکه یک سیما) معتقد است که سریال‌های خارجی فقط به حد اضطرار پخش می‌شود و پخش این سریال ها در سال 91 کمتر از سال قبل بوده است.

مدیر شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به وضعیت پخش سریال‌های خارجی گفت: در سال 91 نسبت به سال‌های قبل سریالهای خارجی کمتری پخش شده و پخش این سریال‌ها اولویت اصلی نبوده است و بلکه فقط در حد نیاز و اضطراب بود.

وی ادامه داد: اولویت ما در سال 92 پخش سریال‌های ایرانی و بومی است و اگر بتوانیم تولیدات داخلی خود را به اندازه‌ای برسانیم که نیاز به سریال خارجی نداشته باشیم بیشتر سریال ایرانی و بومی پخش خواهیم کرد.

فرجی ادامه داد: در این تصمیم به هیچ عنوان بحث نفروختن حق پخش سریال‌ها به ما اصلا مطرح نیست.

مدیرشبکه یک همچنین درباره سریال معمای شاه گفت: سریال معمای شاه به وضعیت جامعه ایران در دوران پهلوی دوم می‌پردازد و در این میان به مسائل فرهنگی نیز توجه دارد.

وی ادامه داد: به طور مثال یکی از این مباحثی که مورد نقد قرار خواهد گرفت و اثرات آن در جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ وضعیت جشن 2500 ساله است و تبعات منفی این جشن در این سریال بررسی می‌شود.

فرجی درباره ساخت سریال‌های تاریخ معاصر گفت: نه تنها شبکه یک سیما بلکه تمام شبکه‌های سیما برای بحث تاریخ معاصر برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز