خبرگزاری کار ایران

باانتشار پیامی؛

ضرغامی درگذشت عسل بدیعی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۴

مدیركل روابط عمومی سازمان صداو سیما با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری با خانواده مرحوم عسل بدیعی كه برای دیدار آخر باوی در آنجا حضور داشتند، ملاقات و مراتب تاثر و تسلیت رئیس سازمان صداو سیما را به اطلاع آنها رساند.

ایلنا: عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما با انتشار پیامی درگذشت عسل بدیعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت ضرغامی بدین شرح است:

درگذشت غمبار هنرمند نام آشنا و توانمند عرصه نمایش کشور خانم "عسل بدیعی" را به خانواده محترم ایشان و همه دوستداران و علاقه مندانش تسلیت می‌گویم. ایفای نقش‌های ارزش‌مدار او در سریال‌های ماندگار و فیلم‌های تلویزیونی از خاطره‌ها محو نخواهد شد.
"عسل بدیعی" با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند، هنرنمایی خود را تکمیل کرد.

همچنین مدیركل روابط عمومی سازمان صداو سیما با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری با خانواده مرحوم عسل بدیعی كه برای دیدار آخر باوی در آنجا حضور داشتند ملاقات و مراتب تاثر و تسلیت رئیس سازمان صداو سیما را به اطلاع آنها رساند.

شاهرخ بدیعی پدر مرحومه عسل بدیعی با تقدیر از توجه مسئولان به فرزندان هنرمند خود گفت: از لطف آقای ضرغامی به خانواده‌ام صمیمانه تشكر می‌كنم و توجه ایشان در این چند روزه باعث تسلی خاطر همه ما شده است.

سیدتقی سهرابی نیز با بیان اینكه همه هنرمندان عضو خانواده بزرگ رسانه ملی هستند؛ اقدام خانواده آن مرحومه در اهداء اعضای وی را ارزشمند توصیف كرد و گفت: بحمدالله  ایشان هم در زمان حیات و هم در زمان مرگ منشاء خدمت بوده‌اند و اهداء اعضای این هنرمند به نیازمندان بدون شك در ترویج این اقدام خدا پسندانه موثر خواهد بود.

مدیركل روابط عمومی رسانه ملی در پایان از خداوند منان برای آن مرحومه طلب رحمت و برای خانواده وی صبر مسئلت كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز