خبرگزاری کار ایران

تاثیر زیبایی در موفقیت

موضوع تاثیر زیبایی ظاهری در یک زندگی موفق و موضوع زنان و مردان بی‌احساس برای رادیو و شنوندگان آن پیش بینی شده است.

ایلنا: برنامه رادیویی «خانه ما» هر روز ساعت ۹ تا ۱۰: ۳۰ با موضوعات روز اجتماعی همراه شنوندگان رادیو تهران خواهد بود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، پروانه طهماسبی تهیه کننده برنامه خانه ما اظهار داشت: برنامه نمایشی خانه ما با مشاوره و کار‌شناسی مسائل و دغدغه‌های خانواده‌ها و اجرای نمایش هر روز ساعت ۹ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران موج اف.‌ام ردیف ۹۴ بر روی آنتن خواهد رفت. انتخاب موضوعات روز و مباحث کاربردی یکی از رویکردهای این برنامه است. چهارشنبه ۵ مهرماه، موضوع حضانت فرزند پس از طلاق با نویسندگی فاطمه سرلک و تهیه کنندگی حماد خزائی پخش خواهد شد.
وی در ادامه به موضوعات هر روزه برنامه خانه ما اشاره کرد و افزود: از شنبه ۸ مهرماه موضوع زندگی با شخصی که از خودش راضی نیست به نویسندگی ساره لشگری و یکشنبه زندگی با افراد ناشنوا و مشکلات آن با نویسندگی فاطمه سرلک بر روی آنتن خواهد رفت. روز دوشنبه ۱۰ مهرماه بدرفتاری با سالمندان با حضور دکتر حسینی مسئول یکی از خانه‌های سالمندان و سه شنبه موضوع تاثیر زیبایی ظاهری در یک زندگی موفق با نویسندگی نگار نیک نامی و موضوع زنان و مردان بی‌احساس با نویسندگی ایمان احمد‌زاده خلیفه پیش بینی شده است.
علاقمندان می‌توانند برای شرکت در بحث‌ها و گفت‌و‌گو‌ها یا برای انتقال موضوعات و پیشنهادات خود از طریق نشانی radiotehran@irib. ir یا شماره‌های ۳۳۹۱۴۱۴۱ و ۳۳۹۱۴۱۴۲، پیامک ۳۰۰۰۰۹۵۶ دیدگاه‌های خود را در زمان پخش برنامه با مسوولان برنامه در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز