خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان رسانه ها و عوامل سریال؛

مجموعه تلویزیونی مهرآباد رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۵

مجموعه تلویزیونی مهرآباد که در گونه سینمای کمدی درام ساخته شده، به کارگردانی سید فرید سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی علی تقی پور برای پخش از شبکه پنج سیما(تهران) آماده شده است.

 ایلنا:با حضور رسانه های جمعی و گروهی از بازیگران سریال مجموعه تلویزیونی مهرآباد در برج میلاد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه تلویزیونی مهرآباد که در گونه سینمای کمدی درام ساخته شده، به کارگردانی سید فرید سجادی حسینی و تهیه کنندگی علی تقی پور برای پخش از شبکه پنج سیما(تهران) آماده شده است.

در این مجموعه بازیگرانی همچون مهران احمدی، علی سرابی، هومن سیدی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، لیندا کیانی، ندا مفصودی، سمیرا ذکایی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، آتنه فقیه نصیری، بهناز جعفری، گلاره عباسی،‌ پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی و اشکان خطیبی حضور دارد.

نویسندگی فیلم نامه این سریال را امید سهراب برعهده دارد که پیش از این مجموعه‌های شمس‌العماره، راه شیری و اجرای نمایشنامه‌های زمستان، یک تنبیه باشکوه، آدم‌های خسیس، فردا را برعهده داشته است.

علی تقی پور تهیه‌کننده نیز پیش از این ساخت فیلم‌هایی همچون خانه امن است، پروانه ها و مجموعه روایت تلویزیونی دا را انجام داده است.

سید فرید سجادی حسینی نیز در کارنامه خود دستیاری داوود میرباقری در سریال امام علی، کیانوش عیاری در سریال روزگار قریب و ساخت فیلم سینمایی خط آتش را دارد.

مجموعه مهرآباد که پیش از این تهران نو نام داشت روزهای شنبه از شبکه پنجم سیما ساعت 23 پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز