خبرگزاری کار ایران

اکسپوی تهران در شبکه سحر

کد خبر : ۷۳۰۱۸

سیمای فرانسوی شبکه سحر به روایت چگونگی برگزاری اکسپوی تهران برای مخاطبان این شبکه می‌نشیند.

ایلنا: "از تهران" با حضور دبیر نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه از سیمای فرانسوی شبکه سحر برای مخاطبان پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، این برنامه که به تهیه‌کنندگی علیرضا مهدوی از استودیوی پخش کانال یک شبکه سحر، به طور زنده برای مخاطبان سیمای فرانسوی پخش می‌شود، به آخرین رویدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران می‌پردازد.

به گفته مهدوی، " از تهران " از بخش‌های مختلفی مانند گفتگوی مجری با کارشناس، پخش گزارش و... تشکیل شده است و به بررسی موضوع ارتباط برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی موسوم به EXPO و سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌پردازد.

وی ضمن اشاره به اینکه غلامرضا ایزدی دبیر نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (EXPO) مهمان این هفته برنامه "از تهران" است، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه و ارتباط این نمایشگاه با مسائل اقتصادی و رابطه آن با عنوان سال 92 (حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی) توسط مهمان برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

"از تهران" پنجشنبه‌ها از ساعت 11:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه برای مخاطبان سیمای فرانسوی شبکه سحر روی آنتن می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز