خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

تصمیم گیری درباره برگزاری مناظره چهارم برعهده كمیسیون تبلیغات است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۸

اگر کمیسیون تبلیغات به این نتیجه برسد که به افرادی که نامی از آن‌ها در مناظره‌ها برده شد باید زمانی برای دفاع داده شود، صدا و سیما آماده همکاری است.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی صدا وسیما می‌گوید: این سازمان آمادگی دارد تا مناظره دیگری برگزار کند اما تصمیم گیری در این مورد برعهده کمیسیون تبلیغات است.
سهرابی(مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه تعدادی از نامزد‌ها تقاضای برگزاری مناظره دیگری را داشتند، گفت: تعدادی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقاضا داشتند که در صورت امکان مناظره دیگری با حضور آن‌ها برگزار شود که ما این درخواست را به کمیسیون تبلیغات ارجاع دادیم.
وی ادامه داد: سیدمحمد غرضی رسما در مناظره آخر تقاضای برگزاری مناظره دیگری را کرد و همچنین تعدادی دیگری از نامزد‌ها این تقاضا را مطرح کردند که ما نظرات آن‌ها را جمع بندی کرده و به کمیسیون تبلیغات ارائه دادیم.
سهرابی افزود: در بحث مناظره‌ها صدا وسیما فقط مجری و اجراکننده مناظره‌ها است و تصمیم گیرنده کمیسیون تبلیغات است.
سهرابی درباره اینکه آیا امکان دارد به کسانی که نام آن‌ها در مناظره‌ها برده شده؛ اجازه دفاع داده شود، گفت: تمام مسائل به کمیسیون تبلیغات ارجاع شده و کمیسیون تبلیغات باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند و اگر این کمیسیون به این نتیجه برسد که به افرادی که نامی از آن‌ها برده شد باید زمانی برای دفاع داده شود، صدا و سیما آماده همکاری است.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما درمورد اشکالاتی که به دکور مناظره‌ها وارد شده است، گفت: هیچ اشکالی به دکور وارد نیست به طور مثال گفته شده که کلمه اولوالباب که در بالای دکور نگارش شده؛ دچار اشتباه املایی بوده اما چنین مساله‌ای صحت ندارد زیرا این آیه به خط عثمان طا‌ها نگاشته شده و (واو مقصوره) در بالای کلمه کاملا درست نوشته شده است.
سهرابی ادامه داد: کوهی که تصویر آن در پشت شرکت کنندگان در مناظره نصب شده بود؛ کوه دماوند است اما به دلیل آنکه دکور بزرگ بود و برای پوشش تمامی این دکور طراحان آن مجبور بودند عکس را کشیده و بزرگ کنند تا تصویر بک گراند کامل دکور را بگیرد، به نظر می‌رسید که تصویر کوه دماوند نیست درحالیکه این گونه نیست و تصویر نصب شده کوه دماوند است.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما درباره سیستم صوتی در هنگام برگزاری مناظره‌ها از آن استفاده می‌شد، گفت: این سیستم بسیار حساس بود و تکنولوژی کاملا پیچیده‌ای در آن استفاده شده بود و حتی همزمان می‌توانست صدای ۸ نفر را کنترل و زمان بندی کند.
وی با رد این حرف که این سیستم در کشورهای دیگر استفاده شده و سیستم ساده‌ای است، گفت: این سیستم، سیستم بسیار منحصر به فردی است که حساسیت بالایی دارد و توسط بخش فنی صدا و سیما طراحی شده بود و کاملا بومی است و هیچ مشکلی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز