خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

صدا و سیما به‌دنبال عدالت رسانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۰

اگر ستاد تبلیغاتی نامزدی یا حتی نامزدی؛ خود اعتراضی نسبت به عملكرد صدا و سیما داشته باشد، می‌تواند اعتراض خود را اعلام كند و كمیسیون تبلیغات اعتراض آنها را بررسی می‌كند.

ایلنا: صدا و سیما از آغاز پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به ادعای خودش تلاش داشته تا عدالت رسانه‌ای را در بین تمامی نامزدها رعایت كند اما نحوه انعكاس فعالیت‌های نامزدها ازسوی صدا و سیما اعتراض تعدای از نامزدهای دیگر را به دنبال داشته و این شائبه كه احتمالا صدا و سیما از یك نامزد خاص حمایت می‌كند را تقویت كرده است.

قاضی ناصر سراج(دادستان کل کشور در کمیسیون بررسی تبلیغات صدا و سیما) با اشاره به این مطلب كه تعدادی از نامزدها اعتراضاتی به نحوه پخش تصاویر خود از سیما داشته‌اند، گفت: تمام برنامه‌های پخش شده را بررسی می‌كنیم و براساس بررسی‌های ما تا امروز صدا و سیما روند خوبی را طی كرده و تلاش كرده تا حقی از كسی ضایع نشود.

وی ادامه داد: البته اگر نامزدی اعتراضی داشته باشد؛ آن را بررسی می‌كنیم. تا امروز نیز چند مورد بوده كه بررسی شده است. به طور مثال درباره نحوه پخش شدن تصاویر همایش آقای حسن روحانی از صدا و سیما در شب گذشته(18 خرداد) مسئله بررسی و مشخص شد كه به دلیل آماده نبودن نوار همایش؛ این تصاویر پخش نشده لذا قرار است امشب این تصاویر پخش شود.

وی ادامه داد: البته در اینگونه موارد هر كاری هم صورت بگیرد باز عده‌ای معترض و ناراضی هستند.

نقی سهرابی(مدیركل روابط عمومی صدا و سیما) نیز به خبرنگار ایلنا گفت: تلاش ما و اولویت اولمان؛ انجام عدالت رسانه‌ای برای تمام نامزدهاست.

وی ادامه داد: اگر ستاد تبلیغاتی نامزدی یا حتی نامزدی؛ خود اعتراضی نسبت به عملكرد صدا و سیما داشته باشد، می‌تواند اعتراض خود را اعلام كند و كمیسیون تبلیغات اعتراض آنها را بررسی می‌كند. همین اتفاق درباره آقای محسن رضایی افتاد كه نامه‌ای نوشت و حتی آن را رسانه‌ای كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز