خبرگزاری کار ایران

شوق‌ زندگی در تلویزیون

کد خبر : ۸۶۵۲۶

برنامه شبانه «شوق‌زندگی» برای پخش از تلویزیون در دست تولید است.

ایلنا: برنامه شبانه «شوق‌زندگی» به تهیه‌کنندگی عباس عبدالعلی‌زاده و با هدف ترویج سبک زندگی و مهارت‌های زندگی ایرانی- اسلامی ساخته می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه «شوق زندگی»، توجه به مکانت‌بخشی به فضاهای شهری و هویت‌سازی برای شهر‌ها، از طریق معرفی هنرمندان، فرهیختگان، نخبگان و... از مهم‌ترین اهداف برنامه «شوق‌زندگی» عنوان شده است؛ به‌گونه‌ای که هر شب یک می‌ه‌مان هنرمند، همراه با اعضای خانواده خود در برنامه حاضر شده و به تشریح تجربیات و موفقیت‌هایشان در زندگی می‌پردازد.
معرفی آثار فرهنگی هنری، ابنیه تاریخی، دیوارنوشته‌ها، بناهای خاص استان، محله‌ها و گذر‌ها، خنیاگری یک نوازنده معروف محلی، قصه شب، حضور در منزل خانواده شهدا و... نیز دیگر بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند.
در این برنامه همچنین، اخبار مربوط به فضاهای برگزاری گالری‌ها، نمایشگاه‌ها، هفته‌های فرهنگ، همایش‌ها، در کنار اخبار اجرای نمایش‌ها، اکران فیلم‌ها و اجرای موسیقی اعلام می‌شود.
کارگردانی برنامه «شوق‌زندگی» را که هر شب به مدت ۶۰دقیقه از تلویزیون پخش خواهد شد، علی اکبر عبدالعلی‌زاده به عهده دارد و حسین ابراهیمی، به‌عنوان دستیار و برنامه‌ریز، وی را همراهی خواهد کرد. مدیر تصویربرداری این برنامه هم رضا عطار است.
برنامه «شوق‌زندگی» به مدت ۶۰ شب از رسانه ملی روی آنتن می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز