خبرگزاری کار ایران

خوانندگان پاپ؛ ماه رمضان به تلویزیون می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۶

محسن یگانه، رضا صادقی، محسن چاووشی، حامد حامی و محمد علیزاده در شب‌های ماه رمضان در شبکه دوم سیما برنامه اجرا می‌کنند.

ایلنا: سی نفر از خوانندگان کشورمان در سی شب از ماه مبارک رمضان می‌ه‌مان برنامه «ضیافت الهی» در شبکه دو می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، محمدتقی فاضلی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ضیافت الهی» گفت: این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است که از ۱۹ تیرماه تا عید فطر پخش می‌شود

فاضلی فاضلی افزود: ضیافت الهی هر شب ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه از مرکز همایش‌های رازی دانشکده علوم پزشکی به صورت زنده پخش می‌شود و شرکت برای عموم مردم نیز در آن آزاد است. هر شب هزار نفر از هموطنان می‌توانند می‌ه‌مان این برنامه باشند.

مجریان برنامه شهرام شکیبا و فرهاد فخربخش خواهند بود و فرناز علیپور نیز هر شب به ارائه گزارش از بازارچه خیریه‌ای می‌پردازد که در‌‌ همان محل به نفع بیماران ام‌اسی برپاست.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: در برنامه ضیافت الهی ما یک آیتم با نام مسافران سرزمین عشق داریم که هر شب به سراغ خانواده یکی از شهدا، ایثارگران و یا جانبازان شیمیایی خواهد پرداخت. ضمن اینکه ما هر شب به صورت قرعه‌کشی، یکی از جانبازان شیمیایی را از بین؟؟ هزار نفر جانبازی که داریم، انتخاب کرده و ایشان را به سفر کربلا می‌فرستیم.

او همچنین درباره حضور خوانندگان و بازیگران در جنگ، عنوان داشت: ما در مدت یک ماه هر شب میزبان یک خواننده و یک بازیگر خواهیم بود. در شب اول برنامه میزبان محسن یگانه هستیم و با رضا صادقی، محسن چاووشی، حامد حامی، محمد علیزاده و... نیز برای حضور در برنامه به توافق رسیده‌ایم.

وی افزود: بازیگرانی نظیر کامران تفتی، جواد رضویان، یوسف تیموری و... مه‌مان برنامه ما هستند. در حقیقت ما بیشتر میزبان بازیگران سریال خروس خواهیم بود. البته ما شاعران را نیز در شب‌های قدر نیز دعوت می‌کنیم که البته هنوز اسامی آن‌ها مشخص نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز