خبرگزاری کار ایران

ابراهیمیان قصه‌گوی شوق زندگی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۰

محمد ابراهیمیان(نویسنده، مترجم، منتقد، بازیگر و كارگردان) در این برنامه قصه شب می‌گوید.

ایلنا: نویسنده رمان «کرشمه لیلی»، قصه‌گوی برنامه «شوق‌زندگی» شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه «شوق زندگی»، محمد ابراهیمیان علاوه بر نویسندگی متن داستان‌های بخش قصه شب برنامه «شوق زندگی»، اجرای این بخش را هم برعهده دارد.

بسیاری از مخاطبان، با صدای محمد ابراهیمیان در برنامه «راه شب» آشنایی دارند.

این نمایشنامه‌نویس باتجربه، در حال حاضر کار انتخاب قصه‌ها از میان آثار برجسته کلاسیک و معاصر و نگارش متن مربوط به بخش قصه برنامه «شوق زندگی» را آغاز کرده است. ابراهیمیان با پایان نگارش این بخش، به زودی جلوی دوربین می‌رود.

وی که سابقه سال‌ها تدریس در دانشكده‌های سینماتئاتر، دانشگاه‌هنر، دانشكده هنر و معماری و سوره را در کارنامه کاری خود دارد، در بخش «قصه شب»، هر شب داستانی را همسو با اهداف و موضوع برنامه، همراه با برگزیده‌ای از آثار گرانسنگ کلاسیک و معاصر برای مخاطبان برنامه شوق زندگی روایت می‌کند.

برنامه شوق زندگی با محوریت فرهنگی، هنری و با هدف ترویج سبک زندگی و مهارت‌های زندگی ایرانی اسلامی از طریق معرفی هنرمندان، فرهیختگان، نخبگان و... ساخته می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی عباس عبدالعلی‌زاده در 60قسمت 60دقیقه‌ای از رسانه ملی روی آنتن می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز