خبرگزاری کار ایران

تجهیزات فیلمبرداری گروه تلویزیونی شوق زندگی به سرقت رفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۸

کارگردان بخش خنیاگری برنامه «شوق زندگی» از سرقت لوازم و تجهیزات نور‌پردازی و فیلمبرداری گروه خنیاگری این برنامه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان هشتگرد خبر داد.

ایلنا: گروه سازنده بخش خنیاگری برنامه شوق زندگی که به معرفی موسیقی نواحی و قومیت‌های مختلف کشور اختصاص دارد، در یکی از روستاهای اطراف شهرستان هشتگرد درحال ضبط یکی از برنامه‌ها بود که تعدادی از لوازم و تجهیزات نور‌پردازی خود را از دست داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه «شوق زندگی»، جمشید رئوفی(کارگردان بخش خنیاگری برنامه شوق زندگی) در این باره گفت: چند روز پیش در یکی از روستاهای شهرستان هشتگرد مشغول ضبط برنامه بودیم که متوجه شدیم متاسفانه تعدادی از وسایل نور‌پردازی، سه پایه و سیم‌های مسی به سرقت رفته است.
وی افزود: با اطلاع از موضوع بلافاصله پلیس را در جریان گذاشتیم؛ اما با توجه به وضع پرونده، به نظر می‌رسد تلاش‌های ما برای بازگرداندن وسایل به نتیجه نخواهد رسید.
وی ادامه داد: باتوجه به قیمت بالای لوازم به سرقت رفته ازجمله سیم‌های مسی که به حدود ۳ میلیون تومان می‌رسد، به نظر می‌رسد این اشیا بدون توجه به کارایی فنی آن‌ها و تنها به دلیل قیمت فلزشان به سرقت رفته‌اند.
رئوفی درباره وقفه ایجاد شده در تولید برنامه به دلیل اتفاق پیش آمده گفت: متاسفانه به دلیل مشکلی که ایجاد شد، در ادامه کار گروه وقفه‌ای دو، سه روزه ایجاد شد؛ اما با تهیه مجدد لوازم به سرقت رفته، ضبط برنامه مجدداً آغاز شده است و فعالیت گروه ادامه دارد.
برنامه «شوق زندگی» به تهیه‌کنندگی عباس عبدالعلی‌زاده و کارگردانی علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده از شبکه استانی البرز روی آنتن می‌رود.
در بخش خنیاگری این برنامه، هر شب یکی از آوازخوانان مطرح موسیقی محلی، با همراهی ساز محلی یک منطقه از کشور پهناورمان به خنیاگری می‌‌پردازد.
رضا عطار، مدیر تصویربرداری؛ داریوش کفایتی، کارگردان تلویزیونی؛ امیر مقرب، مجری؛ امیر فارغی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز؛ جمشید رئوفی، کارگردان آیتم‌ها؛ مسیح حدپور سراج، صدابردار؛ ساعد وثوقی، مدیر روابط عمومی؛ شقایق ذبیحیان، گریم و فرهاد مقرب، مدیر صحنه؛ از عوامل تولید این برنامه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز