خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام حمید رسایی:

سهم مردم تهران از شب آفتابی باید بیش از یک بار در سال باشد

کد خبر : ۱۶۱۷۸

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شب آفتابی به عنوان نمایش فاخر مذهبی گفت: سهم این نمایش باید برای مردم تهران بیش از یکبار در سال باشد.

ایلنا: حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم این نمایش باید برای مردم تهران بیش از یکبار در سال باشد.
این عضو کمیسیون فرهنگی خانه ملت در گفت‌و‌گو با ستاد ارتباطات شب آفتابی با بیان این مطلب افزود: این اثر فاخر ابتکاری جدید و تلفیق از هنرهای چندگانه در کنار هم است که در یک صحنه بزرگ به اجرا در می‌آید.
رسایی ادامه داد: علیرغم اینکه مدت زمان این نمایش دو ساعت است، اما در این زمان محدود توانسته است با ایجازی مناسب، سیر تاریخی زندگی بشر را به خوبی به نمایش درآورد و تاریخ انبیا را برای مردم مرور کند.
وی با اشاره به اینکه دو سال گذشته هم می‌ه‌مان این نمایش تاریخی بوده است، ادامه داد: امسال شب آفتابی دو ویژگی بارز نسبت به اجراهای پیشین داشته است. اول افزوده شدن آیتم‌های جدید که جای آن خالی بود.
این عضو کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد: از سوی دیگر امسال بزرگ‌ترین صحنه نمایش کشور در بوستان ولایت طراحی شده است، نه در یک پادگان. این امر باعث شده است که قشر به اصطلاح خاکستری جامعه مخاطبان اصلی برنامه باشند.
رسایی با اشاره به تاثیر شب آفتابی بر مخاطبان و همراهی آن‌ها با بخش‌های مختلف این نمایش افزود: شب آفتابی به دلیل نمایش زنده و چهره به چهره بسیار تاثیرگذار است و این تاثیر به خوبی از واکنش‌های مخاطبان آشکار می‌شود. به عقیده من شب آفتابی آن قدر جذابیت دارد که حتی زمان آن را افزایش داد و قصه‌های دیگری به آن افزود، بدون اینکه مخاطب دچار ملال شود و اتفاقا در مدت اجرا از نمایش لذت ببرد.
شب آفتابی برنامه‌ای ترکیبی است که حاوی برش‌هایی هنرمندانه از وقایع مهم تاریخی، از حضرت آدم (ع) تا حضرت امام زمان (عج) است و کارگردانی آن را بهزاد بهزادپور بر عهده دارد.
علاقه‌مندان به تماشای این برنامه ترکیبی می‌توانند با حضور در پایگاه اطلاع رسانی شب افتابی به نشانی www. shabe-aftabi. com ثبت نام و برگه ورود دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز