خبرگزاری کار ایران

هفته فیلم ایران در لیتوانی برپا شد

نخستین هفته فیلم ایران با حضور حمید فرخ نژاد و محمد هادی کریمی در لیتوانی برپا شد.

ایلنا: هفته فیلم ایران توسط موسسه رسانه های تصویری و با همکاری مرکز سینمایی اسکالویا و سفارت کشورمان در لهستان و با نمایش هفت فیلم ایرانی در «ویلنیوس» پایتخت کشور لیتوانی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری؛ هفته فیلم ایران در لیتوانی از تاریخ 3 شهریور ماه با اکران فیلم سینمایی «تولد یک پروانه» مجتبی راعی کار خود را آغاز و در تاریخ 10 شهریور ماه با نمایش فیلم «برف روی شیروانی داغ» محمد هادی کریمی به کار خود پایان می دهد. در این بین حمید فرخ نژاد و محمد هادی کریمی برای حضور در این هفته فیلم عازم کشور لیتوانی خواهند شد.

همچنین در طول برگزاری این رویداد فرهنگی، آثاری همچون « اینجا بدون من» بهرام توکلی، «آقا یوسف» علی رفیعی، «به نام پدر» ابراهیم حاتمی کیا، «زیر نور ماه» رضا میر کریمی و «حقیقت گمشده» محمد احمدی برای دوستداران سینمای ایران به نمایش در خواهند آمد.

موسسه رسانه های تصویری تاکنون اقدام به برگزاری 11 هفته فیلم در کشورهایی همچون قطر، تاجیکستان، اکراین، دانمارک، ترکیه، تانزانیا، اتریش، آلمان نموده است که با استقبال بی نظیر شهروندان این کشورها مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز