خبرگزاری کار ایران

«تن تن و راز قصر مونداس» برای دانشجویان با تخفیف روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۳۸۱۶۳

بلیط نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای با تخفیف وِیژه برای دانشجویان ارائه می‌شود.

ایلنا: در هفته نخست اجرای نمایش «تن تن و راز قصر مونداس»، این اثر برای دانشجویان با تخفیف روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، این نمایش که پیش فروش خود را از هفته سوم دی ماه با قیمت ۲۰ هزار تومان در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است بلیط‌های خود را در هفته نخست اجرا از تاریخ ۶ تا ۱۳ بهمن برای دانشجویان با ۲۰ درصد تخفیف، به قیمت ۱۶ هزار تومان عرضه می‌کند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir/ticket نسبت به پیش خرید و رزرو بلیط اقدام نمایند.

 نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» با بازی حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی بهمن و اسفند سال جاری از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره یک ایرانشهر آغاز می‌کند.

تالارهای نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هم اکنون با دو نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران از ساعت ۱۷ در تالار استاد سمندریان و «درخت بلوط» کاری از گروه تئا‌تر نقشینه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره یک میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

برای اطلاع از سایر رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش‌های یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز