خبرگزاری کار ایران

پروانه معصومی:

فیلمساز تجربه می‌خواهد

asdasd

آموزش تاثیراتی در حد خودش دارد اما نباید فراموش کنیم فیلم ساز خوب شدن بیشتر متکی بر کسب تجربه است تا تئوری خواندن و فرا گرفتن صرف دانش.

ایلنا: پروانه معصومی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در باره جایگاه این جشنواره عنوان کرد: رقابت بهترین‌های فیلم کوتاه ایران با سایر فیلم سازان خارجی حاضر در جشنواره زمینه رشد آن‌ها را فراهم می‌کند و با دیدن کار فیلم سازان خارجی می‌توانند از نزدیک در جریان تحولات فیلم سازی روز فیلم کوتاه در دنیا باشند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم كوتاه، بازیگر مجموعه امام علی با تاکید بر تاثیرات مثبت برگزاری جشنواره‌ها گفت: هر چقدر ابعاد جشنواره بزرگ‌تر و گسترده‌تر باشد تاثیر گذاری جشنواره بهتر خواهد بود و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هم با توجه به قدمتش نشان داده دوران آزمون وخطایش را طی کرده و به یک استراتژی مدون و فکر شده رسیده است و محل حضور بهترین‌ها است.
بازیگر کلاغ با اشاره به رشد تکنولوژی و ارتباطات دردنیای امروزی گفت: ایجاد ارتباطات در دنیای امروزی به دشواری دهه‌های گذشته نیست و خوشبختانه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توانسته این بستر را به خوبی فراهم کند و خیلی از بهترین‌های فیلم کوتاه در دنیا دراین جشنواره حضور داشته‌اند.
معصومی با تاکید بر اهمیت آموزش در هر جشنواره‌ای متذکر شد: بهر حال آموزش تاثیراتی در حد خودش دارد اما نباید فراموش کنیم فیلم ساز خوب شدن بیشتر متکی بر کسب تجربه است تا تئوری خواندن و فرا گرفتن صرف دانش.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز