خبرگزاری کار ایران

تور موسیقی گروه طالبا و کایر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۸

تور کنسرت گروه ادغامی «طالبا» و «کایر» به سرپرستی «سید جمال محمدی» بعد ماه محرم و صفر از تهران آغاز و در خراسان به پایان می‌رسد.

ایلنا: سام نوبخت، نوازنده تمبک و مدیر برنامه‌های گروه موسیقی ادغامی «طالبا» و «کایر» گفت: این تور موسیقی که به اجرای موسیقی فولکلور منطقه مازندران، لرستان و خراسان می‌پردازد، در تهران، مازندران و خراسان برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: اعضای گروه موسیقی «کایر» و «طالبا» با هم ادغام شده‌اند تا در دو بخش مختلف به صحنه روند.
این نوازنده تمبک با اشاره به اینکه سرپرست گروه طالبا و کایر در این تور موسیقی کمانچه، سرنا و سازهای کوبه‌ای را خواهد نواخت، خاطرنشان کرد: همه سازهایی که آقای محمدیان می‌نوازند غرابت و نزدیکی بخصوصی به یکدیگر دارد. وی در ۱۵ سال گذشته، سفرهای متعددی را به مناطق مختلف ایران داشته و تحقیقات گسترده‌ای راجع به موسیقی‌های اصیل و محلی ایرانی انجام داده‌اند.
سام نوبخت در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: علیرضا اسلامی (دو تار) حسن سمندری (دو تار) ابوالحسن خوشرو (خواننده مازندران)، ابراهیم شریف‌زاده (خواننده تربت جام)، حشمت رجب‌زاده (خواننده لرستانی)، جمیله محمدی (دف)، نرگس محمدی (دو تار و نقاره)، جلال محمدی (دو تار)، جابر محمدی (دایره)، خانم دکتر دولتی فر (عود)، مجید رئیسی (سنتور)، حمزه محمدی (قیچک)، محمد محمدی (نقاره) و همچنین من به عنوان نوازنده تنبک با این گروه همکاری می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز