خبرگزاری کار ایران

نوازنده گروه موسیقی کانال در گفتگو با ایلنا:

تنها راه ما برای کمک‌ به زلزله‌زدگان برگزاری کنسرت است

مبینی می‌گوید: از میان دوازده قطعه‌ای كه برای اجرا در برج آزادی درنظر گرفته‌ایم تنها سه آهنگ از آلبوم نخست گروه است و باقی برای اولین‌بار نواخته می‌شود.

ایلنا: گروه موسیقی كانال برای حمایت از مردم زلزله‌زده آذربایجان در سالن برج آزادی كنسرت اجرا می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید مبینی خواننده و نوازنده گیتار الكتریك گروه كانال ضمن اعلام این خبر، گفت: از طرف گروه برای این اجرا تعداد دوازده قطعه درنظر گرفته شده، عمده این آهنگ‌ها مربوط به آلبوم جدید گروه می‌شود كه هنوز منتشر نشده است.

وی ادامه داد: از میان دوازده قطعه‌ای كه برای اجرا در برج آزادی درنظر گرفته‌ایم تنها سه آهنگ از آلبوم نخست گروه است و باقی برای اولین‌بار برای عموم نواخته می‌شود.

مبینی همچنین درخصوص سابقه گروه در فعالیت‌های خیریه، بیان كرد: این اولین‌بار نیست كه گروه كانال فعالیت‌ مردمی انجام می‌دهد و پیش از این نیز برای موسسه خیریه محك و همچنین به نفع كودكان كار نیز اجراهایی داشته‌ایم، پس از وقوع زلزله در استان آذربایجان تنها راه ابراز هم‌دردی و كمك‌رسانی به هموطنان خود را اجرای این كنسرت دیدیم به همین دلیل تصمیم به برگزاری گرفتیم.

گروه موسیقی كانال فعالیت خود را به سرپرستی و خوانندگی رامین نادری شاهی با همكاری نوید اسكندر(پیانو،كیبورد)، پوریا قربانی(سینتی سایزر)، سعید مبینی(خواننده و گیتار الكتریك)، مسعود مبینی(گیتار‌باس) و سعید جامع(درامز) از سال 1383 با انتشار آلبوم «هفت ثانیه نخست» به سبك راك آغاز كرده است.

قیمت بلیت كنسرت این گروه كه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه ساعت ۲۱ روی صحنه خواهد رفت پانزده‌هزار تومان اعلام شده كه تمامی عواید حاصل از فروش بلیت برای كمك به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز