خبرگزاری کار ایران

عکاسان، جاذبه‌های جزیره قشم را ثبت می‌کنند

کد خبر : ۲۴۶۷۱

تور تخصصی عکاسی در جزیره قشم با هدف ثبت تصاویر آثار باستانی، بناهای تاریخی و مناطق طبیعی این جزیره برگزار می‌شود.

ایلنا: در تور ۴ روزه عكاسی از قشم که به همت شرکت فرهنگ فیلم تهران و با هدف شناسایی و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری جزیره قشم و ارتقای سطح کیفی دانش عکاسی برگزار می‌شود، هنرمندان از ساعت آغازین صبح به عکاسی از مناطق مختلف جزیره پرداخته و در پایان روز کاری با اساتید حاضر، به بررسی نقاط ضعف و قوت آثار خود می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، از ویژگی تورهای عکاسی، می‌توان به حضور اساتید و کار‌شناسان این رشته و برگزاری جلسات مهارت افزایی، پرسش و پاسخ در زمان برگزاری تور و برپایی جلسات نقد عکس با حضور کار‌شناسان برجسته عکاسی پس از تور و انتخاب عکس بر‌تر اشاره کرد.

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر است نمایشگاهی از تصاویر برگزیده عکاسان حاضر در این تور، با هدف اطلاع‌رسانی پیرامون جزیره قشم روز دهم اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس برپا شود.

تور عکاسی جزیره قشم ابتدای دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز ۲۲ آذرماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www. farhangfilm. ir و تکمیل و ارسال فرم، ثبت‌نام کنند.

نشست توجیهی این تور تخصصی عکاسی با حضور اساتید و کار‌شناسان قبل از سفر برگزار و در آن، به تشریح جزئیات این تور تخصصی پرداخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز