خبرگزاری کار ایران

با معرفی برگزیدگان؛ هفتمین سوگواره هنر عاشورایی افتتاح شد

کد خبر : ۲۶۱۱۱

نمایشگاه آثار راه یافته به هفتمین سوگواره هنر عاشورایی بعد از مراسم اهدای جوایز به نفرات برگزیده این سوگواره با حضور اساتید و تنی چند از مدیران و مسئولان حوزه هنری افتتاح شد.

ایلنا: در افتتاحیه نمایشگاه سوگواره‌های عاشورایی محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مسعود نجابتی دبیر هنری هفتمین سوگواره هنر عاشورایی حضور داشتند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هفتمین سوگواره هنرعاشورایی، در این نمایشگاه ۱۰۶ اثر در دو بخش پوس‌تر و تصویرسازی در نگارخانه ابوالفضل عالی و گالری شماره یک خانه عکاسان به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
 از ۱۰۶ اثر حاضر در نمایشگاه ۷۲ اثر پوس‌تر و ۳۴ اثر تصویرسازی با موضوع حماسه عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) منتخب هیات داوران می‌باشد.
تفکیک آثار در بخش و موضوعات سوگواره به این شرح است: در بخش پوس‌تر با موضوع حماسه عاشورا ۴۵ اثر، حضرت علی اکبر (ع) ۱۶ پوس‌تر و ۱۱ اثر در بخش پرچم‌های سوگواره‌ای و در بخش تصویرسازی ۳۴ اثر با تفکیک ۱۷ موضوع حماسه عاشورا و ۱۶ اثر با محوریت حضرت علی اکبر (ع) در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.
در این دوره، نمایشگاه مجازی آثار راه یافته به هفتمین دوره سوگواره در بخش گالری وبگاه مجازی مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به آدرس www. artfest. ir همزمان با افتتاح نمایشگاه اصلی در نگارخانه ابوالضل عالی و گالری شماره یک خانه عکاسان در دو بخش تصویرسازی و پوس‌تر به نمایش درآمد.
همچنین همزمان با افتتاح این نمایشگاه، در استان کرمانشاه نیز نمایشگاهی از آثار هنرمندان راه یافته به هفتمین سوگواره هنر عاشورایی برپا خواهد شد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ۳۰ آذر ماه پذیرای علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز