خبرگزاری کار ایران

غلامحسین امیرخانی؛ مهمان نشست در مکتب هنرمندان معاصر ایران

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۸۱

پژوهشکدة هنر دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «در مکتب هنرمندان معاصر ایران» را با عنوان «مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی» در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

ایلنا: پژوهشکدة هنر دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «در مکتب هنرمندان معاصر ایران» را با عنوان «مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی» برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکدة هنر، این پژوهشکده دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «در مکتب هنرمندان معاصر ایران» را با عنوان «مروری بر شرح احوال و آثار استاد غلامحسین امیرخانی» با حضور استادان غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری، علی شیرازی و کاوه تیموری در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌کند. در این نشست غلامحسین امیرخانی دربارة فعالیت‌های فرهنگی و زندگی هنری خود سخنرانی خواهند کرد. همچنین جواد بختیاری، علی شیرازی و کاوه تیموری به بررسی ویژگی‌های سبکی و هنری آثار استاد غلامحسین امیرخانی خواهند پرداخت.
این نشست که حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال جاری از ساعت ۳۰/۱۵ در محل فرهنگستان هنر به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، نرسیده به تقاطع طالقانی، شمارة ۱۵۵۲ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پژوهشکدة هنر به شماره‌ها ۲-۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز