خبرگزاری کار ایران

استقبال هنرمندان از دومین سوگواره «خط سرخ»

کد خبر : ۳۲۲۷۵

اختتامیه دومین سوگواره هنری «خط سرخ» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران روز دوشنبه ۱۱ دیماه برگزار می‌شود.

ایلنا: علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران گفت: در پی اعلام فراخوان دومین دوره سوگواره استانی «خط سرخ» که به مناسبت اربعین حسینی (ع) و با هدف بهره گیری از فضای حماسی و معنوی محرم و قیام عاشورا جهت خلق آثار فاخر دینی و مذهبی ارائه گردید، آثار زیادی به دبیرخانه این سوگواره رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، بیش از ۱۲۰ اثر در بخش خوشنویسی (رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق) و بیش از ۸۰ اثر گرافیک (طراحی پوس‌تر) به دبیرخانه دومین سوگواره «خط سرخ» ارسال شده است.
وی در ادامه گفت: در مراسم اختتامیه این سوگواره، به سه نفر برگزیده خوشنویسی در بخش نستعلیق هر کدام ۳ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس سوگواره، به دو نفر برگزیده خوشنویسی در بخش شکسته نستعلیق هر کدام ۳ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس سوگواره و به پنج نفر برگزیده در بخش گرافیک (پوس‌تر) هر کدام ۲ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس سوگواره اهدا می‌شود. شایان ذکر است آیین اختتامیه و اعلام نتایج دومین سوگواره خط سرخ با حضور هنرمندان و مسئولان استان مازندران صبح روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در محل سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این مراسم درتاریخ فوق به آدرس: ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری استان مازندران مراجعه نمایند.
دومین سوگواره «خط سرخ» به همت حوزه هنری استان مازندران و در بخش‌های خوشنویسی و گرافیک برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز