خبرگزاری کار ایران

داوران بخش پوستر جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

کد خبر : ۳۳۳۳۲

هیات داوران بخش پوس‌تر پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر، با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت ارسال آثار این دوره از جشنواره معرفی شدند.

ایلنا: مصطفی اسدالهی، صداقت جباری و کوروش پارسانژاد هنرمندانی هستند که انتخاب و داروی آثار بخش پوس‌تر این دوره از جشنواره تجسمی فجر را بر عهده دارند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر؛ رشته پوستر پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع «عدالت» برگزار می‌شود و هر هنرمند مجاز است پنج اثر به این بخش ارائه کند. شرکت‌کنندگان این بخش نیز باید طبق قوانین اعلام شده در فرم ثبت نام سایت، تصاویر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا ۱۵دی ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. ir ارسال کنند.
پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، پوستر، عکاسی و کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری؛ به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز