خبرگزاری کار ایران

همایون شجریان ۱۵ و ۱۶ بهمن در قزوین روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۷۸

همایون شجریان پس از رشت و اصفهان، روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در قزوین روی صحنه می‌رود.

ایلنا: همایون شجریان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین روی صحنه می‌رود. به گزارش ایلنا، این خواننده که در روزهای گذشته اجراهای پر مخاطب و شلوغی را در شهرهای مختلف ایران ازجمله رشت و اصفهان روی صحنه برده، پس از قطعی شدن زمان اجرای زنده‌اش در قزوین و ادامه تور کنسرت‌هایش در سراسر کشور، درباره این اجراهای زنده و برنامه‌هایش برای ادامه برنامه‌هایش سخن گفت.
همایون شجریان درباره فرق‌های که این اجرا‌ها در شهرهای مختلف ایران دارد و تلاشش برای دوری جستن از فضاهای تکراری گفت: ‌در تمام اجرا‌ها در شهرهای مختلف، یک حس خاص داشتیم. همه جا اشتیاق مردم را دیدیم و انرژی گرفتیم و واقعا خیلی از این استقبال و حسن توجه مردم، لذت بردیم. محبت مردم همواره شامل حال ما بوده و مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده‌اند. ما هم همه سعی‌مان را برای هر چه بهتر شدن برنامه‌ها یمان انجام داده‌ایم.
این خواننده درباره توان سخت افزاری شهرستان‌ها برای برگزاری این قبیل اجرا‌ها نیز گفت: ‌از لحاظ برگزاری به هر حال هر شهر به میزان امکانات و تواناییشان سنگ تمام گذاشته‌اند تا همه چیز به بهترین شکل و بهترین کیفیت روی صحنه برود. خوشحالیم با کسانی کار کرده‌ایم که همه توانشان را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های این چنینی خرج می‌کنند. همین دلگرمی هاست که باعث شده تور برنامه‌هایمان را به تمام نقاط ایران معطوف کنیم تا با همه مردم ایران دیداری تازه کرده باشیم.
کنسرت قزوین این خواننده به تهیه کنندگی «سعید رضا کیائی» برگزار می‌شود و برای این اجرا؛ سیستم صوتی از پایتخت درنظر گرفته شده که به همراه چند دستگاه ال سی دی، سالن برگزاری برنامه بتواند بهترین کیفیت محتوایی را در روز اجرا برای حاضرین دربرداشته باشد.
علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند با شماره ۰۲۸۱۳۳۳۳۰۰۱ و ۰۹۱۹۵۹۹۴۰۶۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز