خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره فوق ممتاز خط شکسته در موزه ملک

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۴

در آستانه چهارمین دهه تدریس خوش‌نویسی؛ دوره فوق ممتاز خط شکسته استاد ملک‌زاده در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

ایلنا: «مجتبی ملک‌زاده» استاد برجسته خوش‌نویسی ایران از برگزاری دوره تکمیلی و فوق ممتاز خط شکسته در کتابخانه و موزه ملی ملک از بهمن ۱۳۹۱ خورشیدی خبر داد و افزود: کسانی که دوره‌های عالی انجمن خوش‌نویسان ایران را گذرانده و دست‌کم در سطح ممتاز باشند می‌توانند در این کلاس‌های ثبت نام و شرکت کنند.
به گزارش ایلنا، وی در این‌باره تاکید کرد: دوره‌هایی که در نظر دارم در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار کنم، در زمره دوره‌های آموزش تکمیلی و فوق ممتاز در حوزه خط شکسته به شمار می‌آیند.
ملک‌زاده درباره دوره‌های فوق ممتاز خط شکسته در کتابخانه و موزه ملی ملک گفت: من سال‌ها است که چندان، کلاس و دوره‌های آموزشی نداشته‌ام. اکنون فقط ماهیانه یک جلسه کلاس در روزهای جمعه دارم که علاقه‌مندان و دوستان از شهرستان‌های گوناگون در چهار گوشه ایران از شهرهایی همچون بوشهر، تبریز، مراغه، زاهدان، تبریز، کاشان، کرمان و قم به تهران می‌آیند تا در آن کلاس شرکت کنند. به نظرم رسید شاید کسانی هم در تهران یا مناطق نزدیک‌تر باشند که دوست داشته باشند در یک دوره آموزشی در روز دیگری به جز جمعه‌ها، دوره فوق ممتاز و تکمیلی خط شکسته را فرابگیرند از این‌رو با هماهنگی مسوولان کتابخانه و موزه ملی ملک مقرر شد یک دوره آموزشی در این مجموعه برگزار شود.
استاد برجسته خط شکسته تاکید کرد: واقعیت آن است که موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با اقدامات شایسته‌ای که در چند سال گذشته صورت گرفته، توانسته است به پایگاه خوب و قابل اعتمادی برای هنردوستان و پژوهشگران بدل شود به همین دلیل به نظرم رسید، این نهاد فرهنگی بهترین و مناسب‌ترین مکان برای برگزاری دوره تکمیلی و فوق ممتاز خط شکسته و زمینه‌ای نیز فراهم می‌شود تا کلاس‌های آموزشی من در حوزه خط شکسته نیز گسترش یابد.
مجتبی ملک‌زاده از خوش‌نویسان بنام ایران به ویژه در حوزه خط شکسته به شمار می‌آید.
دوره آموزشی فوق ممتاز «خط شکسته» استاد مجتبی ملک‌زاده، از روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ خورشیدی کتابخانه و موزه ملی ملک آغاز خواهد شد. این دوره، ۱۲ جلسه بوده و هر ماه یک جلسه آن در مرکز آموزش این موسسه تشکیل خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های فوق ممتاز خط شکسته استاد ملک‌زاده، برای ثبت نام می‌توانند به شماره‌های تلفن ۶۶۷۵۶۷۷۵ و ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز