خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه جشنواره تجسمی در نیاوران برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۳۶۰۰

نمایشگاه آثار رقابتی رشته‌های عکاسی، پوستر و سفال و سرامیک پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر سه شنبه ۱۷ بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

ایلنا: افتتاحیه نمایشگاه آثار عکاسی، پوستر و سفال و سرامیک بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور هنرمندان و مسوولان هنری ساعت ۱۶: ۳۰ روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، ۷۷ عکس با موضوع «شادی‌های زندگی و امید به زندگی» از ۷۰ عکاس از هنرمندان ایران، هند، مقدونیه، ازبکستان و بنگلادش، ۶۱ پوس‌تر با موضوع وحدت از هنرمندان ایران و یک هنرمند لهستانی و ۲۸ اثر سفال و سرامیک با موضوع ارزش‌های انسانی و الهی در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.
آثار رقابتی رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، کاریکاتور و تصویرسازی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) گشایش یافت.
بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر با موضوع پیامبر اکرم (ص) با ۱۲۵ اثر نیز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و نمایشگاه منتخبی از آثار زنده یاد محمود جوادی‌پور در موزه هنرهای معاصر تهران نیز از دیگر برنامه‌های جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز