خبرگزاری کار ایران

زندگی کابلی خوانساری روی پرده می‌رود

کد خبر : ۵۰۳۴۶

«شکسته پیوسته» در جشنواره تجسمی فجر؛ زندگی کابلی خوانساری روی پرده می‌رود.

ایلنا: فیلم مستند «شکسته پیوسته» به کارگردانی «محمود یارمحمدلو» که درباره «یدالله کابلی خوانساری»؛ خوشنویس مطرح کشورمان ساخته شده است، در جشنواره تجسمی فجر اکران عمومی می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، فیلم مستند «شکسته پیوسته» ساخته «محمود یارمحمدلو» در بخش «مسابقه» این دوره از فیلم‌های مستند تجسمی، دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت ۱۶: ۴۵ در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران روی پرده می‌رود.
این مستند – پرتره که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آن را تهیه کرده در ۲۵ دقیقه به زندگی و احوالات استاد خطاط «یدالله کابلی خوانساری» پرداخته است.
برخی از عوامل فیلم مستند «شکسته پیوسته» عبارتند از: نویسنده، پژوهش و تدوین: محمود یارمحمدلو، تصویربرداران: علی لقمانی - بهروز صمدمطلق، صدابرداران: مجید میرزای – فرشید بلوچی، صداگذار: علیرضا کمال‌پور، میکس صدا: رضا نریمی‌زاده، موسیقی: انتخابی، عکاس: زنده یاد علی قلی‌ها و تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
جشنواره فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر از شنبه پنجم اسفندماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده و تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز