خبرگزاری کار ایران

بازسازی سینمایی عکس‌های خرمشهر در «ناگهان تو گم شدی»

کد خبر : ۵۰۳۵۸

فیلم مستند «ناگهان تو گم شدی» ساخته «مهدی باقری» در سومین روز از جشنواره فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر نمایش داده می‌شود.

ایلنا: فیلم مستند «ناگهان تو گم شدی» که با موضوع عکس‌های سی و پنج روز مقاومت در خرمشهر ساخته شده است، در بخش «مسابقه» فیلم‌های مستند تجسمی این دوره از جشنواره، دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت ۱۶: ۴۵ روی پرده سینما تک می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، «ناگهان تو گم شدی» خاطرات شهید «بهروز مرادی» از سی و پنج روز مقاومت در خرمشهر به واسطه عکس‌های عکاسانی که از آن دوران گرفته‌اند را روایت می‌کند.
این مستند ۲۶ دقیقه‌ای را «مهدی باقری» کارگردانی و سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری تهیه کرده است.
باقری علاوه بر مستند «ناگهان تو گم شدی»، فیلم «دیوار؛ آخرین بوم نقاشی» را نیز در بخش «جنبی» این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر دارد.
مرغ سحر، پیر پسر، اهمیت عارف بودن، افسونگر ساسانی، مهربانو، ایرانشهر و وکید کوکبی ست متوهم از دیگر ساخته‌های این مستندساز است.

برخی از عوامل فیلم مستند «ناگهان تو گم شدی» عبارتند از: نویسنده و پژوهش: مهدی باقری، تصویربردار: محمدرضا جهان پناه، تدوین: فرحناز شریفی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، موسیقی: انتخابی و گوینده گفتار متن: مهدی باقری.
جشنواره فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر از شنبه پنجم اسفندماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده و تا دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز