خبرگزاری کار ایران

سکه‌های تراز ساسانی طبرستان تیپ‌شناسی می‌شود

کد خبر : ۵۰۵۵۸

کار‌شناس سکه‌های تاریخی روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ خورشیدی برای کار‌شناسان سکه و پول موزه‌های بزرگ تهران درباره «تیپ‌شناسی سکه‌های تراز ساسانی طبرستان در سده‌های اول و دوم هجری» سخنرانی خواهد کرد.

ایلنا: «مجید حاجی‌تبار» کار‌شناس سکه‌های تاریخی روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ خورشیدی برای کار‌شناسان سکه و پول موزه‌های بزرگ تهران درباره «تیپ‌شناسی سکه‌های تراز ساسانی طبرستان در سده‌های اول و دوم هجری» سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این سخنرانی دومین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی در حوزه سکه‌های تاریخی است که از چندی پیش در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه‌ریزی و تشکیل شده است.
در این نشست‌های کار‌شناسان سکه و پول موزه‌های تهران به ویژه در حوزه مسکوکات تاریخی، گرد هم می‌آیند تا با هم‌اندیشی و بهره‌گیری از یافته‌های تازه متخصصان در این حوزه، زمینه همکاری‌های بیشتر میان گنجینه‌های سکه را فراهم آورند.
نشست سخنرانی «مجید حاجی‌تبار» کار‌شناس سکه‌های تاریخی درباره «تیپ‌شناسی سکه‌های تراز ساسانی طبرستان در سده‌های اول و دوم هجری» روز سه‌شنبه۸ اسفند ۱۳۹۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در آمفی‌تئا‌تر موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، نرسیده به خیابان ۳۰ تیر، محوطه باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار خواهد شد.
همه علاقه‌مندان و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی می‌توانند آزادانه در این جلسه علمی تخصصی شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز