خبرگزاری کار ایران

خواننده گروه بازسازی شیدا:

خوانندگان در دریای بی‌رنگی غرق شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۳

کنسرت گروه بازسازی شیدا یادآور برهه‌ای است که موسیقی ایران به تکرار نرسیده بود.

ایلنا: خواننده گروه بازسازی شیدا که اواخر این هفته با حضور محمدرضا لطفی به صحنه می‌رود، گفت: در این سال‌ها بستری برای شکوفایی استعدادهای جوان، از نظر آهنگسازی وخوانندگی فراهم نبوده است؛ البته بزرگانی نیز در این امر کوتاهی کرده‌اند وهمیشه تلاش کرده‌اند تا شاگردان خود را با امضای خود برای سال‌ها حفظ کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه آوای شیدا، وی افزود: همچنین ما مثل قدیم چند استاد آواز پرقدرت و ثابت قدم نداشتیم که با آن‌ها زندگی کنیم و آواز خوانی بیاموزیم؛ در همین راستا تعداد زیادی از مشتاقان، ایده آل خود را در استاد هم عصر خود دیدند وبا مبنا قرار دادن آن، خود را غرق دریای بی‌رنگ تکرار ساختند.
مهربانی درباره اینکه چگونه شد که در آلبوم یادآواره ظلی خوانده و هم اکنون در کنسرتی به همین مناسبت به صحنه می‌رود، خاطرنشان کرد: استاد لطفی بود صدای من را نزدیک صدای هنرمند فقید مرحوم ظلی دانستند و بر اساس شرایط و محتویات موسیقایی زمان، آن را نیاز جامعه هنری (آواز) امروز دیدند.
کنسرت گروه بازسازی شیدا ۱۰ و ۱۱ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۹: ۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
بلیت‌های این کنسرت از امروز یعنی سه نشبه هشتم اسفندماه فقط در موسسه آوای شیدا (۷۷۶۰۰۸۵۹) به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز