خبرگزاری کار ایران

شورای سیاستگذاری جشنواره خلیج فارس تشكیل می‌شود

کد خبر : ۵۲۸۴۷

جلسه شواری سیاستگذاری جشنواره فرهنگی – هنری خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی؛ هفته آینده برگزار می‌شود.

ایلنا: جلسه شواری سیاستگذاری جشنواره فرهنگی – هنری خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح روز شنبه نوزدهم اسفندماه سال جاری رأس ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس؛ همایون امیرزاده دبیر این جشنواره ضمن بیان این مطلب گفت: این نشست با هدف ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های صورت گرفته بخش‌های مختلف این جشنواره و استان‌های شرکت کننده و جمع‌بندی اقدامات صورت گرفته برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر اهداف این نشست تبیین و تعیین سیاست‌های اجرایی و تبادل نظر درباره موضوعات و محورهای پیشنهادی این دوره است.

وی اضافه کرد: بعد از برگزاری نشست شورای سیاستگذاری جلسات کمیته‌های علمی و اجرایی جشنواره در قالب نشست‌های ماهانه خواهد شد.

امیرزاده ادامه داد: مقرر شده است در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره، نشست خبری با اهالی رسانه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

دبیرجشنواره خلیج فارس در پایان گفت: امسال ۳۶ جشنواره موضوعی مرتبط با خلیج فارس در سراسر کشور با مشارکت تمامی استان‌ها و به همت ادارات کل ارشاد استان‌ها برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز