خبرگزاری کار ایران

رضا صادقی در رادیو جوان از حاشیه‌های آلبومش می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۷

در دومین برنامه از سری جدید وبژه برنامه هفتگی موسیقی «تازه به تازه، نو به نو» رضا صادقی درباره حاشیه‌های انتشار آلبوم جدیدش توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

ایلنا: در دومین برنامه از سری جدید وبژه برنامه هفتگی موسیقی «تازه به تازه، نو به نو» رضا صادقی به صورت زنده از استودیو رادیو جوان درباره همه حاشیه‌های انتشار آلبوم جدیدش «همین...» توضیحاتی را ارائه می‌دهد.
به گزارش ایلنا، این خواننده که ظاهرا برای انتشار آلبومش با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شده، قرار است در این برنامه درباره همه اتفاقا‌های یک سال گذشته، داستان ممنوع الکاری کشدار و معضل بزرگی به نام «مافیای شرکت‌های پخش و تولید آثار موسیقی» در ایران سخن بگوید.
در این برنامه مستند‌هایی با حضور چهره‌هایی چون مهدی یغمایی، ایمان قیاسی و فرهاد جواهر کلام نیز تولید شده و این خواننده‌ها (که آخرین قربانیان شرکت‌های تولید و پخش آثار موسیقی‌اند و آلبوم‌هایشان سالهاست در انیار این شرکت‌هاست و به دلایل نامعلوم منتشر نمی‌شود و یا پخش ضعیفی را داشته‌اند)، قرار است درباره تجربیات خود در این باره سخن بگویند.
کار‌شناسان و منتقدان موسیقی نیز نقش پررنگی در این برنامه دارند و به صورت تلفنی و در قالب مستند‌هایی تکان دهنده، دراین باره سخن گفته‌اند.
مدیران شرکت‌های طرف حساب با «رضا صادقی» در اتفاقات و جریانات حقوقی سال قبل هم به صورت تلفنی بروی خط ارتباط زنده این برنامه خواهند آمد تا از خود دفاع نمایند.
برنامه «تازه به تازه، نو به نو» به سردبیری «مرسده بابایی» و اجرای «سعید خرسندی» با حضور «بهمن بابازاده» هر هفته پنج شنبه‌ها از ساعت ۲۱ بروی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز