خبرگزاری کار ایران

استقبال هنرمندان از جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری

کد خبر : ۶۶۹۶۵

دبیر اجرایی جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری از استقبال هنرمندان به این جشنواره خبر داد و این رویداد را شروع خوبی برای تعامل بیشتر بنگاه‌های صنعتی با جشنواره‌های هنری عنوان کرد.

ایلنا: نیره حقیقی(دبیر اجرایی جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری) با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین جشنواره‌هایی در کشور اظهار داشت: امیدواریم کارخانجات صنعتی ضمن اقدامات روزمره خود حرکت بسوی این چنین جشنواره‌هایی را آغاز کنند.

حقیقی افزود: استقبال هنرمندان کشور از اولین جشنواره تیبا نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به برگزاری چنین جشنواره‌های هنری در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری برای نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود افزود: تصمیم داریم پس از ارزیابی آثار توسط داوران، به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی به همراه صنایع دستی اهداء شود.

دبیر اجرایی جشنواره، حضور برای همه علاقمندان به عکاسی را آزاد عنوان کرد و گفت: هر عکاس می‌تواند ۱۰ قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi ۷۲ و فرمت jpg و حجم MB۵/۲ برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیک tibaphoto۹۲@gmail. com ارسال نماید و به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی از علاقمندان متقاضی برای حضور در این جشنواره خواست، آثار خود را تا ۲۵ اردیبهشت سالجاری به دبیرخانه جشنواره عکس «تیبا در زندگی شهری» ارسال نمایند.

ضمناً، هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جشنواره، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. farhangfilm. ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۶۶۵۵۲۵-۸۸۶۶۵۵۲۶ تماس حاصل نمایند.

شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است که در کارنامه خود برگزاری جشنواره‍‌ها و نمایشگاه‍های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه ۱ و ۲، عکس‌های استانبول و... را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز